THE YELLOW JOURNAL IN BERLIN -GERMANY-

Η ΑΠΟΔΗΜΗ-ΟΜΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ-ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ & ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΚΑΙ Η ΟΥΔΕΤΕΡΗ HΛΕΚΤΡΩΝΙΚΗ ΚΑΙ H ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ-ΙΝΤΕΡΝΕΤ- ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "THE YELLOW JOURNAL" ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ-ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟY-LIQUIDATOR-PUBLISHER - HERRAUSGEBER- & (M&A'S BUSINESS EXPERT) ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΙΓΩΤΗ. ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΣ ΤΕΙ ΠEΙΡΑΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ-ΤΟΥ ΡΟΥΣΒΕΛΤ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟY ΤΟΥ ΣΙΚΑΓΟΥ M&A’S BUSINESS- ΚΑΙ ΤΟΥ IEK OMHΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ & ΜΜΕ)

(ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ (WWW.DFJV.DE) KAI ANΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΒΟΥΛΗ ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΒΟΥΛΗ ΒΡΥΞΕΛΛΩΝ!....) HΔΗ 7 (ΕΠΤΑ) ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ!!!... Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΑΥΤΗ ΑΝΑΓΝΩΡΗΣΤΗΚΕ ΔΙΕΘΝΩΣ ΣΤΙΣ 17.08.2016 ΑΠΟ 130 ! (ΚΡΑΤΗΚΕΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, ΔΙΑΣΗΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΞΕΝΑ ΜΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΚΡΑΤΩΝ ΔΙΕΘΝΩΣ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΟΜΟΓΕΝΕΙΑΚΑ ΑΛΛΑ ΛΟΙΠΑ ΤΗΣ ΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΜΜΕ-ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ-ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΡΑΔΙΟΦΩΝΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ ΚΤΛ!...)

EIN BEISPIEL MIT EINE SENDUNG IN DEN YOU TUBE: (ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΣΙΡΙΓΩΤΗ ΓΙΑΝΝΗ): https://www.youtube.com/watch?v=khbO6IcjB5Y&feature=youtu.be

Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΤΙΣ 12.11.2016 ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΜΟΓΕΝΩΝ ΒΕΡΟΛΙΝΕΖΩΝ ΜΟΝΗΜΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΕΚΕΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ ΠΟΙΟΤΗΚΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΩΝ ΣΟΒΑΡΩΝ ΑΚΑΙΔΗΜΑΪΚΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΑ ΣΤΑΤΗΣΤΗΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΤΗΣ EUROSTAT ΤΩΝ ΒΡΥΞΕΛΛΩΝ (EURO-PARLIAMENT): 72.751 ΑΤΟΜΑ!


EINE ANGEMELDETE VON DEM HERRN SELBER DEN GIANNIS TSIRIGOTIS (JOHN RIGOTI) INTERNETZEITUNG AN DEN HANDELSKAMMER UND ANS AMTSGERICHT UND AN DAS HANDELSREGISTER DER HAUPTSTADT DER BRD UND ALSO VON BERLIN -TEMPELHOF- UND AN DEN LISTEN MIT EINE STEUERNUMMER INS FINANZAMT BERLINS -TEMPEHOF- UND AUCH AN DIE DEUTSCHE (AHK) ATHENER HANDELS & INDUSTRIEKAMMER HIER IN ATHEN UND IN GRIECHENLAND!... UND AS DIE GRIECHISCHE HANDELKAMMER VON ATHEN AUCH FUER DIE ZEITSPANNE VON DEN MONAT JULI BIS DEN VORHERIGEN LAUFENDEN OKTOBER DES JAHRES DES 2016!... ALSO ES IST EIN NORMALES UND EIN LEGALES MEDIENEINZELPERSONUNTERNEHMEN!

ZWEI BUERO-FIRMEN-STUDIO SITZE!:

EINS IN BERLIN UND EINS WILLENSHAFTIG GLEICHFALLS IN ATHEN AUCH DAZU!...

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΜΕΣΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΩΣ ΣΤΗΝ ΓΗ ΣΤΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΕΠΕΙΤΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ 12.12.2016:

FACEBOOK: https://www.facebook.com/profile.php?id=100014404248758

E-MAIL: THEYELLOWJOURNALBERLIN@T-ONLINE.DE

TWITTER: https://twitter.com/GIANNISTSIRI2

http://www.ellinikes-epixeiriseis.de/products/the-yellow-journal-i-elliniki-efimerida-toy-verolinoy/

DIE HANDYNUMMER DER INTERNETZEITUNG "Y.J." BERLIN IN ATHEN! SIE KOENNEN RUHIG SELBST PERSOENLICH MIT DEM HERRN GIANNIS TSIRIGOTIS (JOHN RIGOTI) HIER BITTE SPRECHEN: 0030 / 6948717006


Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2016

Ο ευρωστρατός σκοντάφτει προτού καν ξεκινήσει

Η διαμόρφωση κοινής ευρωπαϊκής αμυντικής πολιτικής και κοινής στρατιωτικής δύναμης αποτελεί ανεκπλήρωτο χρέος και κατάρα μαζί. Τμήμα του αρχικού οράματος του Jean Monnet και του Robert Schuman, ήδη από τη δεκαετία του '50, η κοινή αμυντική πολιτική αποτέλεσε και την πρώτη μεγάλη αποτυχία της ευρωπαϊκής ενοποίησης, πριν καν την ίδρυση της ΕΟΚ, όταν το 1954 η Γαλλική Εθνοσυνέλευση απέρριψε την πρόταση για Ευρωπαϊκή Αμυντική Κοινότητα. Παντοτινό ανεκπλήρωτο σύμβολο της "πολιτικής ένωσης” της Ευρώπης και της χειραφέτησής της από τις ΗΠΑ, η φιλοδοξία κοινής αμυντικής πολιτικής θα προσκρούει διαρκώς στο γεγονός ότι το ΝΑΤΟ, ιδίως μετά από την κατάρρευση του Συμφώνου της Βαρσοβίας και τη διεύρυνσή του προς Ανατολάς, αποτελεί τη βασική μορφή συλλογικής ασφάλειας στον ευρωπαϊκό χώρο. Ακόμη και το Eurocorps θα παραμείνει μια περισσότερο συμβολική χειρονομία κύρια Γαλλογερμανικής αμυντικής συνεργασίας παρά μια υπολογίσιμη στρατιωτική μονάδα.
Μοιραία, η επαναφορά του θέματος στην άτυπη σύνοδο των Υπουργών Άμυνας της Ε.Ε. την Δευτέρα και την Τρίτη στη Μπρατισλάβα περισσότερο ανέδειξε διαιρέσεις παρά μια κοινή στάση και κατεύθυνση.
Τα πράγματα είχε προκαταλάβει η κοινή πρόταση των υπουργών Άμυνας της Γαλλίας, Jean-Yves Le Drian και της Γερμανίας, Ursula von der Leyen, στο πλαίσιο των ζυμώσεων για το μέλλον της Ε.Ε. μετά το Brexit. Το κείμενό τους, που απέφευγε προσεκτικά να αναφερθεί ρητά σε "ευρωπαϊκό στρατό”, περιλάμβανε προτάσεις για συγκρότηση κοινού στρατηγείου σε επίπεδο Ε.Ε., προικοδότησή του με την ανάλογη επιμελητειακή υποδομή, στενότερη συνεργασία με το ΝΑΤΟ και εντονότερη διασυνοριακή στρατιωτική συνεργασία, ενώ περιλάμβανε την προσφορά της Γαλλίας και της Γερμανίας να μοιραστούν τη χρήση των δορυφόρων παρακολούθησης που διαθέτουν με άλλους ευρωπαϊκούς θεσμούς όπως την Frontex. Την πρόταση για κοινό στρατηγείο περιέλαβε και ο πρόεδρος της Κομισιόν Jean-Claude Juncker στην ετήσια ομιλία του για την κατάσταση της Ένωσης στο Ευρωκοινοβούλιο στις 14 Σεπτεμβρίου.
Ακόμη πιο προχωρημένη στην κατεύθυνση του "ευρω-στρατού” ήταν η πρόταση της Ιταλίας στη σύνοδο της Μπρατισλάβα. Η ιταλική κυβέρνηση πρότεινε τη δημιουργία "ισχυρής ευρωπαϊκής στρατιωτικής δύναμης” (μονίμως διατεθειμένης στο κοινό ευρωπαϊκό στρατηγείο) που θα μπορεί να επιχειρεί από κοινού με το ΝΑΤΟ, ενώ εισηγήθηκε αυτή η "κοινή μόνιμη πολυεθνική ευρωπαϊκή δύναμη” να δημιουργηθεί από όσα κράτη μέλη είναι διατεθειμένα να μοιραστούν δυνάμεις, διοίκηση, έλεγχο και διαδικασίες κινητοποίησης. Για την Ρώμη μια τέτοια κατεύθυνση θα έδινε το στίγμα μιας επανεκκίνησης του "ευρωπαϊκού σχεδίου” στη συγκυρία μετά το Brexit και θα απαντούσε σε απειλές προερχόμενες από τη Ρωσία, τη Μέση Ανατολή, τις συγκρούσεις στη Βόρειο Αφρική και τα τρομοκρατικά δίκτυα. Η ιταλική κυβέρνηση προτείνει επίσης να υπάρξουν περισσότερες επενδύσεις και συνεργασία στην στρατιωτική τεχνολογία και τις προμήθειες, αλλά και "εξαίρεση από τον ΦΠΑ, υποστήριξη από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και δανειακές διευκολύνσεις”, δεδομένων και των δημοσιονομικών προβλημάτων.
Η Federica Mogherini, Ύπατη Εκπρόσωπος της Ευρωπαϊκής Ένωσης για θέματα Εξωτερικής Πολιτικής και Πολιτικής Ασφάλειας, υιοθέτησε μια πιο μετρημένη τοποθέτηση λέγοντας ότι δεν τίθεται θέμα δημιουργίας ευρωπαϊκού στρατού αλλά "μεγαλύτερης αμυντικής συνεργασίας” ανάμεσα στα κράτη-μέλη.
Η πρώτη ηχηρή αντίδραση στις προτάσεις για αμυντική ένωση ήρθε από τη μεριά της Βρετανίας, που παραμένει μέλος της Ε.Ε., με δικαίωμα βέτο σε κρίσιμες αποφάσεις, μέχρις ότου ολοκληρωθεί η περίπλοκη διαδικασία της αποσύνδεσής της. Ο Βρετανός υπουργός Άμυνας Sir Michael Fallon είχε δηλώσει προκαταβολικά για τη σύνοδο της Μπρατισλάβα: "φεύγουμε από την Ε.Ε., αλλά παραμένουμε αφοσιωμένοι στην ασφάλεια της Ευρώπης”, προσθέτοντας: "συμφωνούμε ότι η Ευρώπη πρέπει να σταθεί στο ύψος των προκλήσεων της τρομοκρατίας και της μετανάστευσης. Όμως, συνεχίζουμε να είμαστε αντίθετοι σε κάθε ιδέα ενός στρατού της Ε.Ε. ή ενός στρατηγείου της Ε.Ε., που απλώς θα υπονόμευε το ΝΑΤΟ”.
Η απάντηση της Γερμανίδας ομολόγου του ήταν ότι εξακολουθεί να πιστεύει πως η "Βρετανία θα τηρήσει την υπόσχεσή της και δεν εμποδίσει σημαντικές μεταρρυθμίσεις” κατά τη μεταβατική περίοδο, ενώ ο πρόεδρος του Ευρωκοινοβουλίου Martin Schultz δήλωσε ότι "ότι ένα βρετανικό βέτο θα ήταν αντιπαραγωγικό και σε κάθε περίπτωση αδύνατο”. Όμως ο Βρετανός υπουργός αποδείχθηκε ότι δεν ήταν μόνος.
Παρότι η γαλλογερμανική πρόταση δεν περιλαμβανόταν στην ημερησία διάταξη της Μπρατισλάβα, η σχετική συζήτηση, παρόντος και του προσκεκλημένου γ.γ. του ΝΑΤΟ, ήταν ζωηρή. Ο Fallon υποστήριξε ότι στη σύνοδο τοποθετήθηκαν 12 χώρες και οι μισές εμφανίσθηκαν αντίθετες στην πρόταση περί ευρωπαϊκού στρατηγείου - συμπεριλαμβανομένης της Σουηδίας, της Ολλανδία, της Πολωνίας, της Λετονίας και της Λιθουανίας.
Οι χώρες της διεύρυνσης της Ε.Ε. προς τα ανατολικά, που ανησυχούν ιδιαίτερα για ό,τι αποκαλούν "ρωσική επιθετικότητα”, έχουν κατεξοχήν επενδύσει στο ΝΑΤΟ για την ασφάλειά τους. Για την Εσθονία ή τη Λετονία το να διαθέσουν πόρους για τα ευρωπαϊκά αμυντικά σχέδια φαντάζει μη παραγωγικό. "Είμαστε πολύ σκεπτικιστές απέναντι στην ιδέα για τη δημιουργία ενός ευρωπαϊκού στρατού” τόνισε ο Λετονός υπουργός Εξωτερικών Edgars Rinkēvičs, για να συμπληρώσει ότι "πραγματικά, δεν βλέπω να έχει κάποια αξία ο ευρωπαϊκός στρατός”.
Φαινομενικά, η προοπτική εξόδου της Βρετανίας, που αποτελούσε την ισχυρότερη "ευρωατλαντική” δύναμη μέσα στην Ε.Ε., δεδομένης και της "ειδικής σχέσης” της με τις ΗΠΑ, διευκολύνει τα γαλλογερμανικά σχέδια. Επιπλέον, τόσο το Παρίσι όσο και το Βερολίνο έχουν ανάγκη να παρουσιάσουν μια εικόνα ισχύος και στο επίπεδο της πολιτικής και αμυντικής συνεργασίας για να διασκεδάσουν τις εντυπώσεις που αφήνει η έξοδος της πέμπτης οικονομίας του πλανήτη, που ταυτόχρονα αποτελεί και μόνιμο μέλος του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ.
Όμως, καθόλου δεδομένο δεν είναι ότι τα πράγματα θα εξελιχθούν τόσο εύκολα. Καταρχάς, με την έξοδο της Βρετανίας, η Γαλλία γίνεται μόνη πραγματικά ισχυρή στρατιωτική δύναμη μέσα στην Ε.Ε. Η γαλλική κυβέρνηση προσπαθεί να χρησιμοποιήσει τον αναβαθμισμένο αμυντικό ρόλο ως μοχλό για να ενισχύσει τη ιδιαίτερα μειωμένο ειδικό της βάρος, αλλά ταυτόχρονα γνωρίζει ότι χρειάζεται συμμερισμό των αμυντικών δαπανών, προκειμένου να μην εκτροχιασθεί δημοσιονομικά.
Από την πλευρά της, η γερμανική κυβέρνηση, πιεζόμενη πολιτικά από την ξενοφοβική "Εναλλακτική για τη Γερμανία” (AfD), χρειάζεται να δείξει ότι υιοθετεί μια πιο αποφασιστική στάση στα ζητήματα αντιμετώπισης της παράνομης μετανάστευσης. Όπως δήλωσε ο Roderich Kiesewetter, εκπρόσωπος των Χριστιανοδημοκρατών για θέματα άμυνας στη Bundestag, η αμυντική συνεργασία θα ενισχύσει τις πωλήσεις όπλων και στα κράτη-μέλη του ΝΑΤΟ (αλλά και σε τρίτες χώρες, όπως η Νότια Κορέα και η Αυστραλία), θα αναβαθμίσει τη θέση της Γερμανίας στην Ε.Ε. και στους οργανισμούς συλλογικής ασφάλειας, επιτρέποντας να βρεθεί Γερμανός σε θέσεις, όπως ο γενικός γραμματέας ή ο επικεφαλής της στρατιωτικής επιτροπής του ΝΑΤΟ.
Ωστόσο, το εγχείρημα δεν είναι εύκολο ούτε για τη Γερμανία. Καταρχάς, θα απαιτήσει αύξηση των γερμανικών αμυντικών δαπανών που παραμένουν κάτω από το ΝΑΤΟϊκό στόχο του 2% του ΑΕΠ, με αποτέλεσμα να υπάρχουν σοβαρά προβλήματα ως προς την συντήρηση του εξοπλισμού, κάτι που φάνηκε ξεκάθαρα όταν η πολεμική αεροπορία παραδέχτηκε ότι μόνο 38 από τα 89 αεριωθούμενά της ήταν σε θέση να επιχειρούν. Η Χριστιανοδημοκρατία πιέζει για αύξηση των αμυντικών δαπανών από 1,17% σε 1,5% του ΑΕΠ, όμως, πέραν της παραδοσιακής άρνησης των Πρασίνων και της Αριστεράς, και οι συγκυβερνώντες Σοσιαλδημοκράτες επιφυλάσσονται, παρότι πολιτικά στηρίζουν την αμυντική συνεργασία. Όμως, το κυριότερο πρόβλημα είναι εάν και κατά πόσο η Γερμανία είναι διατεθειμένη να δει στρατιωτικές δυνάμεις της να αναλαμβάνουν πιο προωθημένο ρόλο, με όλα τα ρίσκα που αυτό συνεπάγεται. (Οι Γάλλοι αξιωματικοί θεωρούσαν πάντα δυσμενή τη μετάθεση στην γαλλογερμανική ταξιαρχία, καθώς αυτή ουδέποτε πήρε εντολή να αναλάβει μάχιμο ρόλο).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου