THE YELLOW JOURNAL IN BERLIN -GERMANY-

Η ΑΠΟΔΗΜΗ-ΟΜΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ-ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ & ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΚΑΙ Η ΟΥΔΕΤΕΡΗ HΛΕΚΤΡΩΝΙΚΗ ΚΑΙ H ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ-ΙΝΤΕΡΝΕΤ- ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "THE YELLOW JOURNAL" ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ-ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟY-LIQUIDATOR-PUBLISHER - HERRAUSGEBER- & (M&A'S BUSINESS EXPERT) ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΙΓΩΤΗ. ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΣ ΤΕΙ ΠEΙΡΑΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ-ΤΟΥ ΡΟΥΣΒΕΛΤ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟY ΤΟΥ ΣΙΚΑΓΟΥ M&A’S BUSINESS- ΚΑΙ ΤΟΥ IEK OMHΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ & ΜΜΕ)

(ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ (WWW.DFJV.DE) KAI ANΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΒΟΥΛΗ ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΒΟΥΛΗ ΒΡΥΞΕΛΛΩΝ!....) HΔΗ 7 (ΕΠΤΑ) ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ!!!... Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΑΥΤΗ ΑΝΑΓΝΩΡΗΣΤΗΚΕ ΔΙΕΘΝΩΣ ΣΤΙΣ 17.08.2016 ΑΠΟ 130 ! (ΚΡΑΤΗΚΕΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, ΔΙΑΣΗΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΞΕΝΑ ΜΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΚΡΑΤΩΝ ΔΙΕΘΝΩΣ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΟΜΟΓΕΝΕΙΑΚΑ ΑΛΛΑ ΛΟΙΠΑ ΤΗΣ ΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΜΜΕ-ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ-ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΡΑΔΙΟΦΩΝΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ ΚΤΛ!...)

EIN BEISPIEL MIT EINE SENDUNG IN DEN YOU TUBE: (ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΣΙΡΙΓΩΤΗ ΓΙΑΝΝΗ): https://www.youtube.com/watch?v=khbO6IcjB5Y&feature=youtu.be

Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΤΙΣ 12.11.2016 ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΜΟΓΕΝΩΝ ΒΕΡΟΛΙΝΕΖΩΝ ΜΟΝΗΜΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΕΚΕΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ ΠΟΙΟΤΗΚΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΩΝ ΣΟΒΑΡΩΝ ΑΚΑΙΔΗΜΑΪΚΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΑ ΣΤΑΤΗΣΤΗΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΤΗΣ EUROSTAT ΤΩΝ ΒΡΥΞΕΛΛΩΝ (EURO-PARLIAMENT): 72.751 ΑΤΟΜΑ!


EINE ANGEMELDETE VON DEM HERRN SELBER DEN GIANNIS TSIRIGOTIS (JOHN RIGOTI) INTERNETZEITUNG AN DEN HANDELSKAMMER UND ANS AMTSGERICHT UND AN DAS HANDELSREGISTER DER HAUPTSTADT DER BRD UND ALSO VON BERLIN -TEMPELHOF- UND AN DEN LISTEN MIT EINE STEUERNUMMER INS FINANZAMT BERLINS -TEMPEHOF- UND AUCH AN DIE DEUTSCHE (AHK) ATHENER HANDELS & INDUSTRIEKAMMER HIER IN ATHEN UND IN GRIECHENLAND!... UND AS DIE GRIECHISCHE HANDELKAMMER VON ATHEN AUCH FUER DIE ZEITSPANNE VON DEN MONAT JULI BIS DEN VORHERIGEN LAUFENDEN OKTOBER DES JAHRES DES 2016!... ALSO ES IST EIN NORMALES UND EIN LEGALES MEDIENEINZELPERSONUNTERNEHMEN!

ZWEI BUERO-FIRMEN-STUDIO SITZE!:

EINS IN BERLIN UND EINS WILLENSHAFTIG GLEICHFALLS IN ATHEN AUCH DAZU!...

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΜΕΣΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΩΣ ΣΤΗΝ ΓΗ ΣΤΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΕΠΕΙΤΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ 12.12.2016:

FACEBOOK: https://www.facebook.com/profile.php?id=100014404248758

E-MAIL: THEYELLOWJOURNALBERLIN@T-ONLINE.DE

TWITTER: https://twitter.com/GIANNISTSIRI2

http://www.ellinikes-epixeiriseis.de/products/the-yellow-journal-i-elliniki-efimerida-toy-verolinoy/

DIE HANDYNUMMER DER INTERNETZEITUNG "Y.J." BERLIN IN ATHEN! SIE KOENNEN RUHIG SELBST PERSOENLICH MIT DEM HERRN GIANNIS TSIRIGOTIS (JOHN RIGOTI) HIER BITTE SPRECHEN: 0030 / 6948717006


Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2016

Λουκέτο βόμβα: Ποια κορυφαία γαλακτοβιομηχανία φεύγει από την Ελλάδα

Ποια κορυφαία γαλακτοβιομηχανία βάζει λουκέτο;
Απανωτά χτυπήματα δέχεται η εγχώρια γαλακτοβιομηχανία, η οποία «φυλλορροεί» υπό το βάρος της ύφεσης και της πρωτοφανούς κάμψης της κατανάλωσης γάλακτος.
Προτού ακόμη καθίσει η σκόνη από την απόφαση-βόμβα της ΦΑΓΕ να αποχωρήσει πλήρως από την αγορά γάλακτος και να βγάλει στο σφυρί το υπερσύγχρονο εργοστάσιό της στο Αμύνταιο Φλώρινας, έγινε γνωστό ότι η Friesland­Campina, γνωστή σε εμάς ως ΝΟΥΝΟΥ, τερματίζει την παρουσία της στην κατηγορία του «φρέσκου» ενάμιση μόλις χρόνο μετά την είσοδό της, στέλνοντας σήμα κινδύνου για την πορεία ενός από τους σημαντικότερους τομείς της ελληνκής παραγωγής.
Με δική της ζώνη γάλακτος και σημαντικές επενδύσεις σε όλο το φάσμα της παραγωγικής διαδικασίας, το λουκέτο της FrieslandCampina είναι σίγουρο πως θα πλήξει την ελληνική κτηνοτροφία, η οποία δίνει μάχη για να κρατηθεί όρθια.
Η FrieslandCampina είναι γνωστή στην Ελλάδα ως ΝΟΥΝΟΥ. Η εταιρεία πέραν του ανοίγματος της στο «φρέσκο» γάλα είναι κατοχυρωμένη στη συνείδηση των για το συμπυκνωμένο γάλα α αλλά και για τις βρεφικές διατροφές ΝΟΥΝΟΥ. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια πως δεν είχε παρουσία και στο χώρο του γιαουρτιού και του τυριού.
Σε «παιχνίδι» για λίγους εξελίσσεται η ελληνική αγορά γάλακτος
Παράγοντες της αγοράς δεν κρύβουν την ανησυχία τους για τις τελευταίες εξελίξεις, οι οποίες έρχονται να προστεθούν σε μια σειρά αρνητικών για τον κλάδο αποφάσεων, όπως η εξαίρεση της φέτας από το καθεστώς προστασίας ΠΟΠ στη συμφωνία της Ε.Ε. με 15 κράτη της Αφρικής και η «εξουσιοδότηση» στην Τσεχία να παράξει «ελληνικό γιαούρτι» με τη βούλα της Κομισιόν.
Χαρακτηριστικές είναι πρόσφατες δηλώσεις του προέδρου του Αγροτικού Συνεταιρισμού Βόλου, και της ΕΒΟΛ, Νικήτα Πρίντζου, ο οποιος τόνισε ότι η κατάσταση στον αγροτικό κόσμο είναι πάρα πολύ άσχημη, και πως η φετινή χρονιά είναι η χειρότερη των τελευταίων ετών.
«Ο αγροτικός κόσμος, αγρότες και κτηνοτρόφοι καταρρέουν. Οι αγρότες ζουν με ανασφάλεια, δεν ξέρουν τι τους ξημερώνει. Δεν μπορούν να ζήσουν τις οικογένειές τους, δεν μπορούν να παράγουν και να βοηθήσουν τη χώρα να βγει από την κρίση. Δεν μπορούν να μείνουν στα χωριά τους, δεν έχουν ρευστότητα για να σπείρουν τα χωράφια τους και να ταΐσουν τα ζώα τους. Το χειρότερο όμως είναι ότι δεν υπάρχει καμία προοπτική για το αύριο», σημείωσε με έμφαση.
«Ακριβό σπορ»
Το πιο σημαντικό πρόβλημα που έφεραν στην επιφάνεια οι τελευταίες εξελίξεις είναι το υψηλό κόστος παραγωγής που επιβαρύνει παραγωγούς και βιομηχανίες. Με τις αλλεπάλληλες αυξήσεις της φορολογίας, των ασφαλιστικών εισφορών και της ενέργειας, η παραγωγή και διάθεση γάλακτος, όπως επισημαίνουν άνθρωποι του χώρου έχει καταστεί «ακριβό σπορ», ενώ ειδικά για το φρέσκο, είναι σχεδόν απαγορευτική, ακόμη και για μεγάλες γαλακτοβιομηχανίες με ισχυρή παρουσία εντός και εκτός συνόρων.
Είναι κοινό μυστικό πως οι περισσότερες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη συγκεκριμένη κατηγορία εμφανίζουν διαρκώς ζημιές, παρά τη συγκράτηση των δαπανών και των εξόδων λειτουργίας. Το υψηλό κόστος υπογραμμίζει και η FrieslandCampina, η οποία όπως είπε ο επικεφαλής της στην Ελλάδα «από ένα σημείο και μετά ο όγκος πωλήσεων δεν δικαιολογούσε πλέον την παραμονή στην κατηγορία, παρά τις προσπάθειες που έγιναν για να τονωθεί η ζήτηση».
Για τους ίδιους περίπου λόγους, λίγους μήνες πριν η ΦΑΓΕ έβαλε τέλος στην ενασχόλησή της με το γάλα, χαρακτηρίζοντας την εν λόγω δραστηριότητα ασύμφορη. Δεν είναι επίσης τυχαίο πως μεγάλες δυνάμεις του χώρου επιλέγουν να απέχουν από το φρέσκο γάλα, παρότι έχουν ισχυρή θέση στο υψηλής παστερίωσης που έχει διάρκεια ζωης περίπου 30 μέρες, και επιλέγουν να ρίξουν το βάρος τους, στο γιαούρτι και τα τυροκομικά που έχουν μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους και προοπτικές.
Για παράδειγμα, η σερραϊκή γαλακτοβιομηχανία Κρι Κρι, η οποία δραστηριοποιείται αποκλειστικά στο γιαούρτι και το παγωτό ανακοίνωσε πριν από μερικές ημέρες ότι προτίθεται να επενδύσει 10 εκατ. ευρώ, κυρίως σε νέες γραμμές παραγωγής την περίοδο 2017-2020.
Το «φαινόμενο» ΘΕΣγάλα
Από τις λίγες γαλακτοβιομηχανίες που έχουν ανοδική πορεία τα τελευταία χρόνια είναι ο συνεταιρισμός ΘΕΣγάλα με τα περίφημα πλεόν ATM’s γάλακτος. Πρόσφατα μάλιστα ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει σε νέα επέκταση των καταστημάτων του στην Αττική, προσθέτοντας 19 νέα σημεία πώλησης τους επόμενους μήνες, προκειμένου να καλύψει την πολύ μεγάλη ζήτηση του καταναλωτικού κοινού.
Παράλληλα, θα εμπλουτίσει την υφιστάμενη γκάμα των αυτόματων πωλητών, οι οποίοι έχουν ήδη εκτός του φρέσκου γάλακτος, του κίτρινου και λευκού τυριού, και το στραγγιστό γιαούρτι με το κρεμώδες τυρί, χαμηλών λιπαρών, το «Ανωτύρι», ενώ θα διαθέσει περιορισμένες ποσότητες προϊόντων της, μέσω της αλυσίδας λιανικής COOP, σε μικρές πόλεις που δεν συμφέρει να εγκατασταθούν καταστήματα ΘΕΣγάλα.
Νέα Deals
Πεπεισμένοι πως η ραγδαία κάμψη της κατανάλωσης, θα πυροδοτήσει νέες εξελίξεις εμφανίζονται παράγοντες της αγοράς. Υπογραμμίζουν μάλιστα πως ήδη βρίσκεται σε αναζήτηση της μεγάλης εξαγοράς που θα την καταστήσει τον απόλυτο ηγέτη του κλάδου, ενώ και η Friesland, παρά την αποχώρησή της από το φρέσκο, δεν κρύβει το ενδιαφέρον για επεκτατικές κινήσεις, εφόσον παρουσιασθεί η κατάλληλη ευκαιρία.
«Με τη πίτα να συρρικνώνεται με αυτούς τους ρυθμούς και τον ανταγωνισμό να οξύνεται μέρα με τη μέρα, είναι σχεδόν βέβαιο πως θα έχουμε νέες κινήσεις, μετά την έξοδο της FrieslandCampina από το φρέσκο γάλα και λίγο νωρίτερα της ΦΑΓΕ από το μαρκάς διαρκείας», σημειώνουν χαρακτηριστικά.
Επισημαίνουν δε ότι η κατανάλωση γάλακτος θα συνεχίσει να πέφτει, όχι με τους ρυθμούς του πρώτου εξαμήνου (βλ. Γράφημα), και εκτιμούν ότι θα κλείσει φέτος με κάμψη της τάξης του 5% με 6%, αφού οι καταναλωτές έχουν γίνει πολύ επιφυλακτικοί στις δαπάνες τους, ακόμη και στα είδη πρώτης ανάγκης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου