THE YELLOW JOURNAL IN BERLIN -GERMANY-

Η ΑΠΟΔΗΜΗ-ΟΜΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ-ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ & ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΚΑΙ Η ΟΥΔΕΤΕΡΗ HΛΕΚΤΡΩΝΙΚΗ ΚΑΙ H ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ-ΙΝΤΕΡΝΕΤ- ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "THE YELLOW JOURNAL" ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ-ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟY-LIQUIDATOR-PUBLISHER - HERRAUSGEBER- & (M&A'S BUSINESS EXPERT) ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΙΓΩΤΗ. ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΣ ΤΕΙ ΠEΙΡΑΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ-ΤΟΥ ΡΟΥΣΒΕΛΤ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟY ΤΟΥ ΣΙΚΑΓΟΥ M&A’S BUSINESS- ΚΑΙ ΤΟΥ IEK OMHΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ & ΜΜΕ)

(ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ (WWW.DFJV.DE) KAI ANΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΒΟΥΛΗ ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΒΟΥΛΗ ΒΡΥΞΕΛΛΩΝ!....) HΔΗ 7 (ΕΠΤΑ) ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ!!!... Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΑΥΤΗ ΑΝΑΓΝΩΡΗΣΤΗΚΕ ΔΙΕΘΝΩΣ ΣΤΙΣ 17.08.2016 ΑΠΟ 130 ! (ΚΡΑΤΗΚΕΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, ΔΙΑΣΗΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΞΕΝΑ ΜΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΚΡΑΤΩΝ ΔΙΕΘΝΩΣ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΟΜΟΓΕΝΕΙΑΚΑ ΑΛΛΑ ΛΟΙΠΑ ΤΗΣ ΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΜΜΕ-ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ-ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΡΑΔΙΟΦΩΝΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ ΚΤΛ!...)

EIN BEISPIEL MIT EINE SENDUNG IN DEN YOU TUBE: (ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΣΙΡΙΓΩΤΗ ΓΙΑΝΝΗ): https://www.youtube.com/watch?v=khbO6IcjB5Y&feature=youtu.be

Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΤΙΣ 12.11.2016 ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΜΟΓΕΝΩΝ ΒΕΡΟΛΙΝΕΖΩΝ ΜΟΝΗΜΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΕΚΕΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ ΠΟΙΟΤΗΚΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΩΝ ΣΟΒΑΡΩΝ ΑΚΑΙΔΗΜΑΪΚΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΑ ΣΤΑΤΗΣΤΗΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΤΗΣ EUROSTAT ΤΩΝ ΒΡΥΞΕΛΛΩΝ (EURO-PARLIAMENT): 72.751 ΑΤΟΜΑ!


EINE ANGEMELDETE VON DEM HERRN SELBER DEN GIANNIS TSIRIGOTIS (JOHN RIGOTI) INTERNETZEITUNG AN DEN HANDELSKAMMER UND ANS AMTSGERICHT UND AN DAS HANDELSREGISTER DER HAUPTSTADT DER BRD UND ALSO VON BERLIN -TEMPELHOF- UND AN DEN LISTEN MIT EINE STEUERNUMMER INS FINANZAMT BERLINS -TEMPEHOF- UND AUCH AN DIE DEUTSCHE (AHK) ATHENER HANDELS & INDUSTRIEKAMMER HIER IN ATHEN UND IN GRIECHENLAND!... UND AS DIE GRIECHISCHE HANDELKAMMER VON ATHEN AUCH FUER DIE ZEITSPANNE VON DEN MONAT JULI BIS DEN VORHERIGEN LAUFENDEN OKTOBER DES JAHRES DES 2016!... ALSO ES IST EIN NORMALES UND EIN LEGALES MEDIENEINZELPERSONUNTERNEHMEN!

ZWEI BUERO-FIRMEN-STUDIO SITZE!:

EINS IN BERLIN UND EINS WILLENSHAFTIG GLEICHFALLS IN ATHEN AUCH DAZU!...

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΜΕΣΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΩΣ ΣΤΗΝ ΓΗ ΣΤΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΕΠΕΙΤΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ 12.12.2016:

FACEBOOK: https://www.facebook.com/profile.php?id=100014404248758

E-MAIL: THEYELLOWJOURNALBERLIN@T-ONLINE.DE

TWITTER: https://twitter.com/GIANNISTSIRI2

http://www.ellinikes-epixeiriseis.de/products/the-yellow-journal-i-elliniki-efimerida-toy-verolinoy/

DIE HANDYNUMMER DER INTERNETZEITUNG "Y.J." BERLIN IN ATHEN! SIE KOENNEN RUHIG SELBST PERSOENLICH MIT DEM HERRN GIANNIS TSIRIGOTIS (JOHN RIGOTI) HIER BITTE SPRECHEN: 0030 / 6948717006


Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2016

Το άγνωστο παρασκήνιο του σκανδάλου με τα εισιτήρια στο μετρό

Μπορεί το κύκλωμα των επίορκων υπαλλήλων στο μετρό που φέρεται να πωλούσε, εκτός δικτύου, εισιτήρια να αποκαλύφθηκε τον χειμώνα του 2016, όμως οι ρίζες του είναι βαθιές και χρονολογούνται εδώ και περισσότερο από μία δεκαετία.

Σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών, η μπίζνα της διακίνησης εισιτηρίων που αποσύρονταν ως ελαττωματικά και πωλούνταν, μετέπειτα, ως "κανονικά” κοστολογείται σε 30 εκατομμύρια ευρώ και συνοδεύεται με ένα, εν πολλοίς, άγνωστο παρασκήνιο. Έτσι, δεν προκαλεί απορία που ορισμένοι έσπευσαν να εξαφανίσουν όχι μόνο έγγραφα, αλλά και ηλεκτρονικά αρχεία, σε μία προσπάθεια ελαχιστοποιήσης των αποδεικτικών ντοκουμέντων.
"Τρύπα” στις διαδικασίες
Όπως αποκαλύπτουν στην "THE YELLOW JOURNAL" BERLIN ενημερωμένες πηγές, αρχές του 2000 όταν ξεκίνησε να λειτουργεί το μετρό, συνετάχθησαν τυποποιημένες διαδικασίες (standard operating procedures) για τη συντριπτική πλειονότητα των εργασιών που απαιτούνται για να εξασφαλίζεται η απρόσκοπτη λειτουργία του μέσου σταθερής τροχιάς. Ωστόσο, η διαδικασία διακίνησης - συλλογής εισιτηρίων έμεινε "ορφανή”, χωρίς "εγχειρίδιο” οδηγιών, χωρίς, δηλαδή τυποποιημένες διαδικασίες (sop). Βασικός λόγος γι’αυτό ήταν ότι όταν το μετρό μπήκε στη ζωή των Αθηναίων δεν υπήρχαν εκδότες εισιτηρίων, αλλά μόνο αυτόματα μηχανήματα. Ωστόσο, γρήγορα οι εκδότες έγιναν απαραίτητοι, η ύπαρξή τους θεσμοθετήθηκε, με τη διακίνηση εισιτηρίων από το 2000 έως τον Μάρτιο του 2004 να γίνεται μεταξύ του εκδότη και κάποιου υπάλληλου της οικονομικής διεύθυνσης του μετρό.
Tο 2004 το σύστημα παράδοσης των εισπράξεων από τον εκδότη σε εντεταλμένο υπάλληλο (για την παραλαβή τους) καταργήθηκε. Με προσωρινή διαταγή, η οποία στη συνέχεια έλαβε μόνιμο χαρακτήρα, προστέθηκε ένα απρόσωπο στάδιο στην παράδοση – παραλαβή των εισπράξεων. Οι εισπράξεις θα τοποθετούνται σε φάκελο, ο οποίος θα ρίπτεται σε ειδικά χρηματοκιβώτια που έχουν την μορφή γραμματοκιβωτίου, διαθέτουν δηλαδή σχισμή.

"Με ό, τι και αν σημαίνει η ύπαρξη σχισμής σε ένα χρηματοκιβώτιο" σημειώνουν όσοι γνωρίζουν.  Όπως επισημαίνουν, ούτε κατά τη διαδικασία λήψης πιστοποίησης ISO της Αττικό Μετρό Εταιρείας Λειτουργίας (ΑΜΕΛ), δεν υπήρξε τροποποίηση της διαδικασίας ώστε να διασφαλιστεί η ασφαλής παράδοση των εισπράξεων μετά το κλείσιμο του ταμείου.
Το σύστημα αυτό συνεχίστηκε να εφαρμόζεται μέχρι το 2016 οπότε αποκαλύφθηκε η ύπαρξη κυκλώματος, οδηγώντας, εν τέλει, τρεις υπαλλήλους του μετρό στην πόρτα εξόδου.
Σύμφωνα με νομικούς κύκλους, η, επί μακρόν, απουσία θεσμοθετημένων διαδικασιών για το "πώς” της συλλογής των εισπράξεων - δεδομένου ότι εφαρμοζόταν μια προσωρινή που έγινε ατύπως μόνιμη διαδικασία- θα μπορούσε να αποτελέσει την υπερασπιστική γραμμή των κατηγορούμενων ενώπιον του εισαγγελέα.
Την ίδια στιγμή, αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι παραγγελίες εισιτηρίων από τον ΟΑΣΑ έχουν πραγματοποιηθεί από "εξωτικά” μέρη, όπως η Λιθουανία ή η Άπω Ανατολή, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται εύλογα ερωτήματα για το πώς έχει λάβει χώρα η παραλαβή τους (π.χ. έγινε στο εξωτερικό από στέλεχος του μετρό ή στην Ελλάδα όπου διαπιστώνονται "κατόπιν εορτής” ενδεχόμενα προβλήματα;).
 
Σήμερα, αρκετούς μήνες ύστερα από την αποκάλυψη του σκανδάλου, το ερώτημα, που αναζητά απάντηση, είναι εάν το σύστημα παράδοσης - παραλαβής εισιτηρίων έχει ενισχυθεί με περισσότερες δικλείδες ασφαλείας…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου