THE YELLOW JOURNAL IN BERLIN -GERMANY-

Η ΑΠΟΔΗΜΗ-ΟΜΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ-ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ & ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΚΑΙ Η ΟΥΔΕΤΕΡΗ HΛΕΚΤΡΩΝΙΚΗ ΚΑΙ H ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ-ΙΝΤΕΡΝΕΤ- ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "THE YELLOW JOURNAL" ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ-ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟY-LIQUIDATOR-PUBLISHER - HERRAUSGEBER- & (M&A'S BUSINESS EXPERT) ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΙΓΩΤΗ. ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΣ ΤΕΙ ΠEΙΡΑΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ-ΤΟΥ ΡΟΥΣΒΕΛΤ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟY ΤΟΥ ΣΙΚΑΓΟΥ M&A’S BUSINESS- ΚΑΙ ΤΟΥ IEK OMHΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ & ΜΜΕ)

(ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ (WWW.DFJV.DE) KAI ANΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΒΟΥΛΗ ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΒΟΥΛΗ ΒΡΥΞΕΛΛΩΝ!....) HΔΗ 7 (ΕΠΤΑ) ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ!!!... Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΑΥΤΗ ΑΝΑΓΝΩΡΗΣΤΗΚΕ ΔΙΕΘΝΩΣ ΣΤΙΣ 17.08.2016 ΑΠΟ 130 ! (ΚΡΑΤΗΚΕΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, ΔΙΑΣΗΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΞΕΝΑ ΜΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΚΡΑΤΩΝ ΔΙΕΘΝΩΣ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΟΜΟΓΕΝΕΙΑΚΑ ΑΛΛΑ ΛΟΙΠΑ ΤΗΣ ΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΜΜΕ-ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ-ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΡΑΔΙΟΦΩΝΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ ΚΤΛ!...)

EIN BEISPIEL MIT EINE SENDUNG IN DEN YOU TUBE: (ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΣΙΡΙΓΩΤΗ ΓΙΑΝΝΗ): https://www.youtube.com/watch?v=khbO6IcjB5Y&feature=youtu.be

Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΤΙΣ 12.11.2016 ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΜΟΓΕΝΩΝ ΒΕΡΟΛΙΝΕΖΩΝ ΜΟΝΗΜΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΕΚΕΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ ΠΟΙΟΤΗΚΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΩΝ ΣΟΒΑΡΩΝ ΑΚΑΙΔΗΜΑΪΚΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΑ ΣΤΑΤΗΣΤΗΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΤΗΣ EUROSTAT ΤΩΝ ΒΡΥΞΕΛΛΩΝ (EURO-PARLIAMENT): 72.751 ΑΤΟΜΑ!


EINE ANGEMELDETE VON DEM HERRN SELBER DEN GIANNIS TSIRIGOTIS (JOHN RIGOTI) INTERNETZEITUNG AN DEN HANDELSKAMMER UND ANS AMTSGERICHT UND AN DAS HANDELSREGISTER DER HAUPTSTADT DER BRD UND ALSO VON BERLIN -TEMPELHOF- UND AN DEN LISTEN MIT EINE STEUERNUMMER INS FINANZAMT BERLINS -TEMPEHOF- UND AUCH AN DIE DEUTSCHE (AHK) ATHENER HANDELS & INDUSTRIEKAMMER HIER IN ATHEN UND IN GRIECHENLAND!... UND AS DIE GRIECHISCHE HANDELKAMMER VON ATHEN AUCH FUER DIE ZEITSPANNE VON DEN MONAT JULI BIS DEN VORHERIGEN LAUFENDEN OKTOBER DES JAHRES DES 2016!... ALSO ES IST EIN NORMALES UND EIN LEGALES MEDIENEINZELPERSONUNTERNEHMEN!

ZWEI BUERO-FIRMEN-STUDIO SITZE!:

EINS IN BERLIN UND EINS WILLENSHAFTIG GLEICHFALLS IN ATHEN AUCH DAZU!...

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΜΕΣΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΩΣ ΣΤΗΝ ΓΗ ΣΤΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΕΠΕΙΤΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ 12.12.2016:

FACEBOOK: https://www.facebook.com/profile.php?id=100014404248758

E-MAIL: THEYELLOWJOURNALBERLIN@T-ONLINE.DE

TWITTER: https://twitter.com/GIANNISTSIRI2

http://www.ellinikes-epixeiriseis.de/products/the-yellow-journal-i-elliniki-efimerida-toy-verolinoy/

DIE HANDYNUMMER DER INTERNETZEITUNG "Y.J." BERLIN IN ATHEN! SIE KOENNEN RUHIG SELBST PERSOENLICH MIT DEM HERRN GIANNIS TSIRIGOTIS (JOHN RIGOTI) HIER BITTE SPRECHEN: 0030 / 6948717006


Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2016

Βόμβα στην αγορά με προμηθευτές των ΑΒ Βασιλόπουλος: Τι τους ζήτησαν τα ΑΒ αλά… Μαρινόπουλος

Γιατί ξέσπασε κόντρα μεταξύ ΑΒ Βασιλόπουλος και προμηθευτές;
Ο κύβος ερρίφθη. Η αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος, θυγατρική του Ολλανδοβελγικού ομίλου Ahold-Delhaize, ζητά από τους προμηθευτές της να προσφέρουν τον «οβολό” τους, μέσω έξτρα παροχών αλλά και ρευστού, αν θέλουν να μην διαταραχθεί η σχέση τους.
Αυτό τουλάχιστον καταγγέλλουν προμηθευτές της αλυσίδας.
Στέλεχος μεγάλης προμηθευτικής εταιρείας καταναλωτικών προϊόντων, που θέλησε να κρατήσει την ανωνυμία του, ανέφερε πως στελέχη της ΑΒ Βασιλόπουλος επικοινώνησαν με την εταιρεία που εκπροσωπεί ζητώντας τους «να δώσουν 2 εκατ. ευρώ σε έξτρα παροχές και «ζεστό» χρήμα».
Σύμφωνα με τον ίδιο, το συγκεκριμένο ποσό είναι αντίστοιχο του «κουρέματος» που θα υποστεί η προμηθευτική εταιρεία από τη διάσωση της αλυσίδας Μαρινόπουλος.
Έτερος προμηθευτής μεγάλης εισαγωγικής εταιρείας ανέφερε πως άνθρωποι της ΑΒ Βασιλόπουλος τους προσέγγισαν, λίγες ημέρες αφ´ ότου τα δυο μέρη είχαν κλείσει την ετήσια συμφωνία, ζητώντας τους να δώσουν σε ρευστό το ποσό των 3 εκατ. ευρώ.
Ποσό το οποίο συσχετίζεται με το ύψος του «κουρέματος” που αποδέχθηκαν με βάση τη συμφωνία εξυγίανσης της Μαρινόπουλος.
Τι αναφέρει η επιστολή
Εκτός από τα προφορική ενημέρωση, σε αρκετές προμηθευτικές εταιρείες έχει αποσταλεί τις τελευταίες ώρες και extra συμφωνητικό συνεργασίας (επισυνάπτεται) για εξειδικευμένες (tailor made), όπως χαρακτηρίζονται, ενέργειες marketing και προώθησης, σε 81 ανακαινισμένα καταστήματα του δικτύου της ΑΒ Βασιλόπουλος.
Στο εν λόγω έγγραφο αναφέρεται: «οι ακριβείς ενέργειες (σ.σ. ειδικότερες συμφωνίες – πρόσθετες οικονομικές παροχές), θα συμφωνηθούν από κοινού, με βάση τα χαρακτηριστικά του πελατειακού κοινού της εταιρείας, με σκοπό την ενίσχυση του brand του προμηθευτή στο ειδικό αυτό κοινό.»
Η απόδοση του ποσού θα γίνεται με τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών 30 ημέρες μετά το τέλος της ενέργειας. Πόσο το οποίο αφορά όπως υποστηρίζουν στελέχη της αγοράς πληρωμές από τον προμηθευτή προς την αλυσίδα.
Σε άλλο σημείο της επιστολής, αναφέρεται πως «οι ενέργειες αυτές και η αντίστοιχη αμοιβή είναι συμπληρωματικές των λοιπών προωθητικών ενεργειών που συμφωνήθηκαν με την εμπορική συμφωνία του 2017.”
Σημειώνεται δε πως «η συμφωνία ισχύει για τις εταιρείες ΑΒ Βασιλόπουλος, Key Food και Κανάκη, και για το σύνολο των καταστημάτων που λειτουργούν υπό τα σήματα της ΑΒ (ενδεικτικά ΑΒ, ENA Cash & Carry, κ.ο.κ.)”.
Η πραγματικότητα
Η πολιτική που αποφάσισε να ακολουθήσει η ΑΒ Βασιλόπουλος προς τους προμηθευτές αποτελεί, σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς, την πρώτη ηχηρή απάντηση του ανταγωνισμού στο deal διάσωσης της Μαρινόπουλος (σ.σ. το συγκεκριμένο deal διάσωσης για το οποίο αναμένεται η απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου αφού περνά μέσα από τον πτωχευτικό κώδικα, προβλέπει «κούρεμα» 50% των οφειλών που έχει η αλυσίδα προς τους προμηθευτές της) ενώ αναμένουν αντίστοιχες κινήσεις και από τις υπόλοιπες αλυσίδες.
Όπως λένε οι ίδιοι, οι μεγάλοι χαμένοι απ’ αυτό τον «πόλεμο” θα είναι οι προμηθευτές και δη οι ελληνικές επιχειρήσεις οι οποίες δεν έχουν τη δύναμη, διαπραγματευτική και οικονομική, όπως οι πολυεθνικές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου