THE YELLOW JOURNAL IN BERLIN -GERMANY-

Η ΑΠΟΔΗΜΗ-ΟΜΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ-ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ & ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΚΑΙ Η ΟΥΔΕΤΕΡΗ HΛΕΚΤΡΩΝΙΚΗ ΚΑΙ H ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ-ΙΝΤΕΡΝΕΤ- ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "THE YELLOW JOURNAL" ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ-ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟY-LIQUIDATOR-PUBLISHER - HERRAUSGEBER- & (M&A'S BUSINESS EXPERT) ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΙΓΩΤΗ. ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΣ ΤΕΙ ΠEΙΡΑΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ-ΤΟΥ ΡΟΥΣΒΕΛΤ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟY ΤΟΥ ΣΙΚΑΓΟΥ M&A’S BUSINESS- ΚΑΙ ΤΟΥ IEK OMHΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ & ΜΜΕ)

(ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ (WWW.DFJV.DE) KAI ANΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΒΟΥΛΗ ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΒΟΥΛΗ ΒΡΥΞΕΛΛΩΝ!....) HΔΗ 7 (ΕΠΤΑ) ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ!!!... Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΑΥΤΗ ΑΝΑΓΝΩΡΗΣΤΗΚΕ ΔΙΕΘΝΩΣ ΣΤΙΣ 17.08.2016 ΑΠΟ 130 ! (ΚΡΑΤΗΚΕΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, ΔΙΑΣΗΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΞΕΝΑ ΜΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΚΡΑΤΩΝ ΔΙΕΘΝΩΣ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΟΜΟΓΕΝΕΙΑΚΑ ΑΛΛΑ ΛΟΙΠΑ ΤΗΣ ΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΜΜΕ-ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ-ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΡΑΔΙΟΦΩΝΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ ΚΤΛ!...)

EIN BEISPIEL MIT EINE SENDUNG IN DEN YOU TUBE: (ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΣΙΡΙΓΩΤΗ ΓΙΑΝΝΗ): https://www.youtube.com/watch?v=khbO6IcjB5Y&feature=youtu.be

Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΤΙΣ 12.11.2016 ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΜΟΓΕΝΩΝ ΒΕΡΟΛΙΝΕΖΩΝ ΜΟΝΗΜΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΕΚΕΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ ΠΟΙΟΤΗΚΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΩΝ ΣΟΒΑΡΩΝ ΑΚΑΙΔΗΜΑΪΚΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΑ ΣΤΑΤΗΣΤΗΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΤΗΣ EUROSTAT ΤΩΝ ΒΡΥΞΕΛΛΩΝ (EURO-PARLIAMENT): 72.751 ΑΤΟΜΑ!


EINE ANGEMELDETE VON DEM HERRN SELBER DEN GIANNIS TSIRIGOTIS (JOHN RIGOTI) INTERNETZEITUNG AN DEN HANDELSKAMMER UND ANS AMTSGERICHT UND AN DAS HANDELSREGISTER DER HAUPTSTADT DER BRD UND ALSO VON BERLIN -TEMPELHOF- UND AN DEN LISTEN MIT EINE STEUERNUMMER INS FINANZAMT BERLINS -TEMPEHOF- UND AUCH AN DIE DEUTSCHE (AHK) ATHENER HANDELS & INDUSTRIEKAMMER HIER IN ATHEN UND IN GRIECHENLAND!... UND AS DIE GRIECHISCHE HANDELKAMMER VON ATHEN AUCH FUER DIE ZEITSPANNE VON DEN MONAT JULI BIS DEN VORHERIGEN LAUFENDEN OKTOBER DES JAHRES DES 2016!... ALSO ES IST EIN NORMALES UND EIN LEGALES MEDIENEINZELPERSONUNTERNEHMEN!

ZWEI BUERO-FIRMEN-STUDIO SITZE!:

EINS IN BERLIN UND EINS WILLENSHAFTIG GLEICHFALLS IN ATHEN AUCH DAZU!...

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΜΕΣΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΩΣ ΣΤΗΝ ΓΗ ΣΤΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΕΠΕΙΤΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ 12.12.2016:

FACEBOOK: https://www.facebook.com/profile.php?id=100014404248758

E-MAIL: THEYELLOWJOURNALBERLIN@T-ONLINE.DE

TWITTER: https://twitter.com/GIANNISTSIRI2

http://www.ellinikes-epixeiriseis.de/products/the-yellow-journal-i-elliniki-efimerida-toy-verolinoy/

DIE HANDYNUMMER DER INTERNETZEITUNG "Y.J." BERLIN IN ATHEN! SIE KOENNEN RUHIG SELBST PERSOENLICH MIT DEM HERRN GIANNIS TSIRIGOTIS (JOHN RIGOTI) HIER BITTE SPRECHEN: 0030 / 6948717006


Παρασκευή 24 Ιουνίου 2016

Η ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΙΓΩΤΗ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΙΣ 25.06.2016 ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΕΔΩ: Η αγορά εργασίας στα χρόνια της κρίσης!

Έξι χρόνια μετά τη σύναψη της πρώτης δανειακής σύμβασης (2010) και την ακολουθία δύο νέων (2012, 2015) ανάμεσα στην ελληνική πλευρά και τους εταίρους, η ελληνική οικονομία συνεχίζει να κινείται σε χαμηλά επίπεδα ανάπτυξης. Με την ανεργία να έχει αυξηθεί κατά 12,2% την περίοδο 2010-2015 και να συνάδει με σχετικά περιορισμένη βελτίωση του ρυθμού μεταβολής του Ακαθάριστου Εγχώριου Προϊόντος μόλις κατά 5,24% κατά την ίδια περίοδο (Eurostat, 2016), τα ζητήματα που πρέπει να αντιμετωπιστούν είναι καίρια.
Για πολλούς, τα μέτρα και οι διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις ως απόρροια των μνημονίων έχουν την κύρια ευθύνη. Οι μεταρρυθμίσεις που πραγματοποιήθηκαν στην αγορά εργασίας από το 2010 και έπειτα, που στόχευαν στην εσωτερική υποτίμηση (μείωση μισθών και αποπληθωρισμό τιμών) και έτσι στη μεγαλύτερη ευελιξία και ανταγωνιστικότητα της ελληνικής οικονομίας, επιτεύχθηκαν χωρίς να φέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα. Και αυτό γιατί η επικράτηση της δημοσιονομικής λιτότητας μείωσε την εγχώρια ζήτηση και τις θέσεις απασχόλησης. Συνθήκες που θα είχαν εξομαλυνθεί αν η γενική αβεβαιότητα και η μειωμένη εμπιστοσύνη δεν απέτρεπαν την αύξηση επενδύσεων και εξαγωγών.
Ταυτόχρονα, η αδυναμία παροχής κοινωνικής προστασίας άνοιξε την ψαλίδα της εισοδηματικής ανισότητας και της κοινωνικής δικαιοσύνης. Παρ’ όλα αυτά, οι μεταρρυθμίσεις αυτές εξάλειψαν ορισμένες χρόνιες παθογένειες της ελληνικής οικονομίας, ενώ επιβεβαίωσαν τις αδυναμίες της εγχώριας παραγωγής. Θεωρώντας επιτακτική την ανάγκη αντιμετώπισης των υψηλών ποσοστών ανεργίας, έμφαση πρέπει να δοθεί στη δημιουργία συνθηκών που θα επιτρέπουν στους ανέργους -ειδικά σε μακροχρόνια και νέους (κάτω των 25), καθώς και σε αυτούς που βρίσκονται πριν από τη συνταξιοδότηση- την ενεργό συμμετοχή τους στην αγορά εργασίας και την προστασία των ικανοτήτων τους από πιθανή «διάβρωση».
Αυτό σημαίνει την ενίσχυση των Ενεργητικών Πολιτικών Απασχόλησης [προγράμματα κατάρτισης, επιδότηση μισθών και θέσεων εργασίας (ιδιωτικός τομέας), κίνητρα για επιχειρηματικότητα / αυτοαπασχόληση, δημιουργία προσωρινών θέσεων εργασίας (δημόσιος τομέας), μέτρα για νέους και άτομα με αναπηρία], που δεν αποσκοπούν μόνο στην παροχή επιδομάτων, αλλά επιτρέπουν την επίτευξη των παραπάνω στόχων. Η ορθή λειτουργία των μηχανισμών αυτών προϋποθέτει τον έλεγχο καταλληλότητας και αποτελεσματικότητας σε σχέση με τους στόχους τους, αλλά και την επιβολή κυρώσεων, αν χρειαστεί.
Πρωτευούσης σημασίας θεωρείται η ενίσχυση σε επίπεδο νομοθεσίας και αντιμετώπισης της μερικής και μειωμένου ωραρίου απασχόλησης και της αυτοαπασχόλησης. Ωστόσο, βοηθητικό ρόλο πρέπει να έχουν τα άρτια οργανωμένα και στελεχωμένα Γραφεία Παροχής Ενημέρωσης και Βοήθειας των Ανέργων. Τα όποια αποτελέσματα θα έρθουν εφόσον συνδυαστούν με μεταρρυθμίσεις που θα οδηγούν στη δημιουργία θέσεων εργασίας.
Κάτι τέτοιο απαιτεί εκτός από την κατάρτιση ενός σχεδίου δράσης στραμμένου σε καινοτόμα και υψηλής παραγωγικότητας τμήματα της οικονομίας, πέραν του τουρισμού και του αγροτικού τομέα, και την ενθάρρυνση επενδύσεων. Αυτό μπορεί να συμβεί διευκολύνοντας τη χρηματοδότηση των μικρών - μεσαίων επιχειρήσεων, τοποθετώντας ορθά τα ευρωπαϊκά κονδύλια και προσελκύοντας ιδιωτικά κεφάλαια. Ο συνδυασμός τους με «συμπληρωματικού» ρόλου μεταρρυθμίσεις στην αγορά προϊόντος, όπως τη μείωση του κόστους για την έναρξη επιχείρησης και της τιμής του προϊόντος, μπορεί να καταστήσει δυνατή την παραγωγή ανταγωνιστικών προϊόντων και να φέρει αύξηση για ζήτηση απασχόλησης σε έρευνα και παραγωγή και ό,τι αυτό συνεπάγεται σε όρους ανάπτυξης.
Σημαντικότερο όλων είναι ο σχεδιασμός ενός φορολογικού συστήματος που θα βασίζεται στις πραγματικές δημοσιονομικές ανάγκες και στόχους και θα δημιουργεί κίνητρα σε εργαζομένους και εργοδότες. Έτσι, μια μείωση φόρων και εισφορών κοινωνικής ασφάλισης, κυρίως στα αρχικά στάδια των επιχειρήσεων, σε συνδυασμό με διάφορα μέτρα Ενεργητικών Πολιτικών Απασχόλησης, θα διευκόλυνε την άνθηση της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης. Αν επιπλέον, όλα τα παραπάνω συνδεθούν με τις κατάλληλες πολιτικές κοινωνικής προστασίας, η οικονομία θα λειτουργήσει αποτελεσματικότερα. Η αδήλωτη εργασία θα μειωθεί και τα φορολογικά και ασφαλιστικά έσοδα των ταμείων θα ενισχυθούν, δεδομένης της συνέπειας των συμβαλλόμενων μερών στις υποχρεώσεις τους.
Κάτι που εύκολα διαπιστώνεται, μέσω σωστού και ανεξάρτητου ελέγχου και με επιβολή κυρώσεων, προς συμμόρφωση, όταν θεωρηθεί απαραίτητο. Η μόνη διέξοδος που μπορεί να οδηγήσει την Ελλάδα σε τροχιά ανάπτυξης και υψηλότερης απασχόλησης είναι η συνέχιση μεταρρυθμίσεων που λύνουν προβλήματα του παρελθόντος και δημιουργούν φιλικό και οικονομικά σταθερό περιβάλλον για επενδύσεις και δικαιότερη διανομή εισοδημάτων.
Συμπεράσματα γνωστά, που η εφαρμογή τους απαιτεί έναν καλά οργανωμένο και μεθοδευμένο σε βάθος χρόνου σχεδιασμό, αλλά και αποφασιστικότητα, σοβαρότητα, συνέχεια και συνέπεια αποφάσεων απαλλαγμένων από διάφορα συμφέροντα και φόβους ανάληψης πολιτικού κόστους. Οι μεταρρυθμίσεις πρέπει να δίνουν ώθηση στην τρέχουσα ανάπτυξη, θεμελιώνοντας ταυτόχρονα τη μελλοντική ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας. Σε επίπεδο ανθρώπινου δυναμικού, ιδεών, δυνατοτήτων και διάθεσης η χώρα μας υπερτερεί, η αποφασιστικότητα είναι αυτή που πρέπει να ενισχυθεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου