THE YELLOW JOURNAL IN BERLIN -GERMANY-

Η ΑΠΟΔΗΜΗ-ΟΜΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ-ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ & ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΚΑΙ Η ΟΥΔΕΤΕΡΗ HΛΕΚΤΡΩΝΙΚΗ ΚΑΙ H ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ-ΙΝΤΕΡΝΕΤ- ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "THE YELLOW JOURNAL" ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ-ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟY-LIQUIDATOR-PUBLISHER - HERRAUSGEBER- & (M&A'S BUSINESS EXPERT) ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΙΓΩΤΗ. ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΣ ΤΕΙ ΠEΙΡΑΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ-ΤΟΥ ΡΟΥΣΒΕΛΤ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟY ΤΟΥ ΣΙΚΑΓΟΥ M&A’S BUSINESS- ΚΑΙ ΤΟΥ IEK OMHΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ & ΜΜΕ)

(ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ (WWW.DFJV.DE) KAI ANΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΒΟΥΛΗ ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΒΟΥΛΗ ΒΡΥΞΕΛΛΩΝ!....) HΔΗ 7 (ΕΠΤΑ) ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ!!!... Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΑΥΤΗ ΑΝΑΓΝΩΡΗΣΤΗΚΕ ΔΙΕΘΝΩΣ ΣΤΙΣ 17.08.2016 ΑΠΟ 130 ! (ΚΡΑΤΗΚΕΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, ΔΙΑΣΗΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΞΕΝΑ ΜΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΚΡΑΤΩΝ ΔΙΕΘΝΩΣ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΟΜΟΓΕΝΕΙΑΚΑ ΑΛΛΑ ΛΟΙΠΑ ΤΗΣ ΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΜΜΕ-ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ-ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΡΑΔΙΟΦΩΝΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ ΚΤΛ!...)

EIN BEISPIEL MIT EINE SENDUNG IN DEN YOU TUBE: (ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΣΙΡΙΓΩΤΗ ΓΙΑΝΝΗ): https://www.youtube.com/watch?v=khbO6IcjB5Y&feature=youtu.be

Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΤΙΣ 12.11.2016 ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΜΟΓΕΝΩΝ ΒΕΡΟΛΙΝΕΖΩΝ ΜΟΝΗΜΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΕΚΕΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ ΠΟΙΟΤΗΚΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΩΝ ΣΟΒΑΡΩΝ ΑΚΑΙΔΗΜΑΪΚΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΑ ΣΤΑΤΗΣΤΗΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΤΗΣ EUROSTAT ΤΩΝ ΒΡΥΞΕΛΛΩΝ (EURO-PARLIAMENT): 72.751 ΑΤΟΜΑ!


EINE ANGEMELDETE VON DEM HERRN SELBER DEN GIANNIS TSIRIGOTIS (JOHN RIGOTI) INTERNETZEITUNG AN DEN HANDELSKAMMER UND ANS AMTSGERICHT UND AN DAS HANDELSREGISTER DER HAUPTSTADT DER BRD UND ALSO VON BERLIN -TEMPELHOF- UND AN DEN LISTEN MIT EINE STEUERNUMMER INS FINANZAMT BERLINS -TEMPEHOF- UND AUCH AN DIE DEUTSCHE (AHK) ATHENER HANDELS & INDUSTRIEKAMMER HIER IN ATHEN UND IN GRIECHENLAND!... UND AS DIE GRIECHISCHE HANDELKAMMER VON ATHEN AUCH FUER DIE ZEITSPANNE VON DEN MONAT JULI BIS DEN VORHERIGEN LAUFENDEN OKTOBER DES JAHRES DES 2016!... ALSO ES IST EIN NORMALES UND EIN LEGALES MEDIENEINZELPERSONUNTERNEHMEN!

ZWEI BUERO-FIRMEN-STUDIO SITZE!:

EINS IN BERLIN UND EINS WILLENSHAFTIG GLEICHFALLS IN ATHEN AUCH DAZU!...

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΜΕΣΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΩΣ ΣΤΗΝ ΓΗ ΣΤΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΕΠΕΙΤΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ 12.12.2016:

FACEBOOK: https://www.facebook.com/profile.php?id=100014404248758

E-MAIL: THEYELLOWJOURNALBERLIN@T-ONLINE.DE

TWITTER: https://twitter.com/GIANNISTSIRI2

http://www.ellinikes-epixeiriseis.de/products/the-yellow-journal-i-elliniki-efimerida-toy-verolinoy/

DIE HANDYNUMMER DER INTERNETZEITUNG "Y.J." BERLIN IN ATHEN! SIE KOENNEN RUHIG SELBST PERSOENLICH MIT DEM HERRN GIANNIS TSIRIGOTIS (JOHN RIGOTI) HIER BITTE SPRECHEN: 0030 / 6948717006


Κυριακή 21 Αυγούστου 2016

H Volkswagen διακόπτει την παραγωγή του Golf

Η νομική διαμάχη μεταξύ VW και δύο προμηθευτών οδηγεί, από τη Δευτέρα, σε διακοπή της παραγωγής του Golf
Για την VW η διακοπή της παραγωγής του Golf, του πιο δημοφιλούς μοντέλου της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι το χειρότερο δυνατό σενάριο. Από τη Δευτέρα και μέχρι το ερχόμενο Σάββατο η κεντρική μονάδα παραγωγής της εταιρίας στο Βόλφκσμπουργκ διακόπτει, αναγκαστικά, την παραγωγή.
AdTech Ad

Ο λόγος είναι η νομική διαμάχη με δύο προμηθευτές από την Σαξονία την ES Automobilguss και την Car Trim που παράγουν για την VW εξαρτήματα μετάδοσης κίνησης και καθίσματα. Η απουσία των εξαρτημάτων σημαίνει ότι περίπου 20.000 εργαζόμενοι σε συνολικά τέσσερεις μονάδες παραγωγής βρίσκονται αντιμέτωποι με μειωμένο ωράριο.
Αντιδρώντας η VW προσέφυγε στην δικαιοσύνη ζητώντας ασφαλιστικά μέτρα με σκοπό την συνέχιση της παραγωγής μιας και η παρούσα κατάσταση ζημιώνει την αυτοκινητοβιομηχανία οικονομικά και ταυτόχρονα πλήττει το κύρος της, το οποίο έχει ήδη πληγεί στο πρόσφατα παρελθόν με το σκάνδαλο παραποίησης των τιμών ρύπων, το λεγόμενο Dieselgate.
Σύμφωνα με την οικονομική εφημερίδα Handelsblatt η διαφωνία μεταξύ VW και των δύο προμηθευτών δεν είναι καινούργια. Οι εταιρίες από την Σαξονία κατηγορούν την αυτοκινητοβιομηχανία ότι επικαλέστηκε μαζικά ελαττώματα στα προϊόντα τους για να πετύχει χαμηλότερες τιμές. Προφανώς για αυτό το λόγο οξύνθηκε η κόντρα VW και προμηθευτών.

Συνήθως χωρίς καλό τέλος μια κόντρα με τον μεγαλύτερο πελάτη

Σε συνέντευξή του στην DW ο Φρανκ Σβόπε, ειδικός σε ζητήματα αυτοκίνησης στην γερμανική τράπεζα NordLB, κάνει λόγο για μια άνιση μάχη μεταξύ Δαβίδ και Γολιάθ: «Δεν θα συμβούλευα τις δύο προμηθεύτριες εταιρίες να τα βάλουν με μια από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες του κόσμου. Ένα παράδειγμα από το παρελθόν είναι η εταιρία κατασκευής αμαξωμάτων Karman από το Οσναμπρίκ, η οποία έκλεισε μετά από σύγκρουσή της με την VW. Μια κόντρα με τον μεγαλύτερό σου πελάτη δεν έχει, συνήθως, καλό τέλος».
Η παραγωγή οχημάτων λειτουργεί σαν καλοκουρδισμένο ρολόι. Λόγω του κόστους οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν διαθέτουν πλέον τεράστιες αποθήκες εξαρτημάτων. Κατά συνέπεια οποιαδήποτε καθυστέρηση στην παράδοση ανταλλακτικών έχει άμεση επίδραση στην παραγωγή. Για παράδειγμα: το 2008 η Ford αναγκάστηκε να διακόψει την παραγωγή επειδή ένας προμηθευτής κλειδαριών βρισκόταν στα πρόθυρα χρεοκοπίας.
Ο γερμανός ειδικός εκτιμά ωστόσο ότι η νομική διαμάχη μεταξύ VW και προμηθευτών δεν θα έχει διάρκεια, μιας και δεν συμφέρει καμία από τις δύο πλευρές. Και πρώτα απ΄ όλα την VW: «Για μια ακόμα φορά η VW βρίσκεται στα πρωτοσέλιδα. Από την άλλη οποιαδήποτε καθυστέρηση στην παραγωγή προκαλεί κόστος. Δεν μπορώ συνεπώς να φανταστώ ότι η διακοπή στην παραγωγή θα διαρκέσει εβδομάδες. Είναι πιθανό να υπάρξει δικαστική απόφαση για να συνεχιστεί η προμήθεια της αυτοκινητοβιομηχανίας με τα απαραίτητα εξαρτήματα. Αυτό που μπορώ να φανταστώ ωστόσο είναι ότι η VW θα αναζητήσει μελλοντικά νέους προμηθευτές για τα εν λόγω ανταλλακτικά», καταλήγει ο Φρανκ Σβόπε από την τράπεζα NordLB.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου