THE YELLOW JOURNAL IN BERLIN -GERMANY-

Η ΑΠΟΔΗΜΗ-ΟΜΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ-ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ & ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΚΑΙ Η ΟΥΔΕΤΕΡΗ HΛΕΚΤΡΩΝΙΚΗ ΚΑΙ H ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ-ΙΝΤΕΡΝΕΤ- ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "THE YELLOW JOURNAL" ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ-ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟY-LIQUIDATOR-PUBLISHER - HERRAUSGEBER- & (M&A'S BUSINESS EXPERT) ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΙΓΩΤΗ. ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΣ ΤΕΙ ΠEΙΡΑΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ-ΤΟΥ ΡΟΥΣΒΕΛΤ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟY ΤΟΥ ΣΙΚΑΓΟΥ M&A’S BUSINESS- ΚΑΙ ΤΟΥ IEK OMHΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ & ΜΜΕ)

(ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ (WWW.DFJV.DE) KAI ANΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΒΟΥΛΗ ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΒΟΥΛΗ ΒΡΥΞΕΛΛΩΝ!....) HΔΗ 7 (ΕΠΤΑ) ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ!!!... Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΑΥΤΗ ΑΝΑΓΝΩΡΗΣΤΗΚΕ ΔΙΕΘΝΩΣ ΣΤΙΣ 17.08.2016 ΑΠΟ 130 ! (ΚΡΑΤΗΚΕΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, ΔΙΑΣΗΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΞΕΝΑ ΜΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΚΡΑΤΩΝ ΔΙΕΘΝΩΣ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΟΜΟΓΕΝΕΙΑΚΑ ΑΛΛΑ ΛΟΙΠΑ ΤΗΣ ΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΜΜΕ-ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ-ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΡΑΔΙΟΦΩΝΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ ΚΤΛ!...)

EIN BEISPIEL MIT EINE SENDUNG IN DEN YOU TUBE: (ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΣΙΡΙΓΩΤΗ ΓΙΑΝΝΗ): https://www.youtube.com/watch?v=khbO6IcjB5Y&feature=youtu.be

Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΤΙΣ 12.11.2016 ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΜΟΓΕΝΩΝ ΒΕΡΟΛΙΝΕΖΩΝ ΜΟΝΗΜΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΕΚΕΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ ΠΟΙΟΤΗΚΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΩΝ ΣΟΒΑΡΩΝ ΑΚΑΙΔΗΜΑΪΚΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΑ ΣΤΑΤΗΣΤΗΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΤΗΣ EUROSTAT ΤΩΝ ΒΡΥΞΕΛΛΩΝ (EURO-PARLIAMENT): 72.751 ΑΤΟΜΑ!


EINE ANGEMELDETE VON DEM HERRN SELBER DEN GIANNIS TSIRIGOTIS (JOHN RIGOTI) INTERNETZEITUNG AN DEN HANDELSKAMMER UND ANS AMTSGERICHT UND AN DAS HANDELSREGISTER DER HAUPTSTADT DER BRD UND ALSO VON BERLIN -TEMPELHOF- UND AN DEN LISTEN MIT EINE STEUERNUMMER INS FINANZAMT BERLINS -TEMPEHOF- UND AUCH AN DIE DEUTSCHE (AHK) ATHENER HANDELS & INDUSTRIEKAMMER HIER IN ATHEN UND IN GRIECHENLAND!... UND AS DIE GRIECHISCHE HANDELKAMMER VON ATHEN AUCH FUER DIE ZEITSPANNE VON DEN MONAT JULI BIS DEN VORHERIGEN LAUFENDEN OKTOBER DES JAHRES DES 2016!... ALSO ES IST EIN NORMALES UND EIN LEGALES MEDIENEINZELPERSONUNTERNEHMEN!

ZWEI BUERO-FIRMEN-STUDIO SITZE!:

EINS IN BERLIN UND EINS WILLENSHAFTIG GLEICHFALLS IN ATHEN AUCH DAZU!...

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΜΕΣΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΩΣ ΣΤΗΝ ΓΗ ΣΤΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΕΠΕΙΤΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ 12.12.2016:

FACEBOOK: https://www.facebook.com/profile.php?id=100014404248758

E-MAIL: THEYELLOWJOURNALBERLIN@T-ONLINE.DE

TWITTER: https://twitter.com/GIANNISTSIRI2

http://www.ellinikes-epixeiriseis.de/products/the-yellow-journal-i-elliniki-efimerida-toy-verolinoy/

DIE HANDYNUMMER DER INTERNETZEITUNG "Y.J." BERLIN IN ATHEN! SIE KOENNEN RUHIG SELBST PERSOENLICH MIT DEM HERRN GIANNIS TSIRIGOTIS (JOHN RIGOTI) HIER BITTE SPRECHEN: 0030 / 6948717006


Δευτέρα 30 Μαΐου 2016

"THE YELLOW JOURNAL" BERLIN: Θ.Βενιάμης-Π.Λασκαρίδης :«Η ελληνική ναυτιλία θα συνεχίσει να μεγαλουργεί» !!!...f

Αισιόδοξοι, έστω και συγκρατημένα, εμφανίζονται δύο κορυφαίοι ναυτιλιακοί παράγοντες για το μέλλον της ελληνικής ναυτιλίας. Τόσο ο πρόεδρος της Ενωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, κ. Θεόδωρος Βενιάμης, όσο και ο μεγαλοεφοπλιστής κ. Πάνος Λασκαρίδης, παρά το γεγονός ότι διατυπώνουν τις ανησυχίες και τις σημαντικές επιφυλάξεις τους για τη σημερινή παγκόσμια οικονομική συγκυρία, θεωρούν ότι η ελληνική ναυτιλία θα συνεχίσει να μεγαλουργεί.   Ο κ. Θ. Βενιάμης, αφού τονίζει ότι «η ναυτιλία έχει περάσει και στο παρελθόν δύσκολες καταστάσεις και μεταπτώσεις», προσθέτει ότι «πάντοτε βρίσκει το δρόμο της επιβίωσης και της ανάκαμψης, προοπτική που τόσο έχουν ανάγκη η εθνική, η ευρωπαϊκή αλλά και γενικότερα η παγκόσμια οικονομία, καθρέφτη της οποίας αποτελούν οι ναυτιλιακές δραστηριότητες». Εξάλλου, ο κ. Πάνος Λασκαρίδης επισημαίνει ότι για «τη ναυτιλία σήμερα είναι δύσκολα τα πράγματα», προσθέτει όμως με νόημα ότι «εμείς οι παλαιότεροι πιστεύουμε στους κύκλους της ναυτιλίας, πιστεύουμε ότι δεν είναι συστημική η κρίση και θα ξεπεραστεί, αλλά έχουμε ακόμα μεγάλο διάστημα να διανύσουμε». Συνιστά «υπομονή», επισημαίνει ότι «υπάρχουν πολλές δυσκολίες, όμως υπάρχουν και ευκαιρίες και πρέπει ο καθένας να μετρήσει τις δυνατότητες και τις δυνάμεις», αλλά εκφράζει τη βεβαιότητα ότι «θα ξανάρθουν καλύτερες μέρες».   Επίσης, ο κ. Θ. Βενιάμης υπογραμμίζει ότι «η Ελλάδα, ως παραδοσιακή ναυτιλιακή δύναμη, μπορεί και θα πρέπει να παραμείνει η καρδιά της διεθνούς ναυτιλίας που είναι συνυφασμένη με την παγκόσμια πρόοδο και ευημερία» και συμπληρώνει λέγοντας ότι «η ελληνική ναυτιλία μπορεί και πρέπει να συνεχίσει να προσφέρει στην εθνική αλλά και στην ευρωπαϊκή οικονομία διατηρώντας την ανταγωνιστικότητά της. Μία ανταγωνιστικότητα που σήμερα διακυβεύεται εξαιτίας πρόσφατων άστοχων πολιτικών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, με κίνδυνο να προκληθεί φυγή όχι μόνο του ελληνόκτητου στόλου, αλλά και του ευρύτερου ευρωπαϊκού, εκτός Ευρωπαϊκής Ενωσης, με μετεγκατάσταση σε πιο φιλόξενα διεθνή ναυτιλιακά κέντρα».   Η πεποίθηση του κ. Θ. Βενιάμη για τη συνέχιση της κυριαρχίας της ελληνόκτητης ναυτιλίας εδράζεται στο γεγονός ότι «μέσα στο δυσμενές οικονομικό διεθνές περιβάλλον, η ναυτιλία των Ελλήνων απέδειξε για μία ακόμη φορά την παραδοσιακή, ισχυρή αντοχή της και την ικανότητα προσαρμογής της στις μεταβαλλόμενες περιστάσεις, αφού ο στόλος της αριθμεί 4.585 πλοία που αντιπροσωπεύουν περίπου το 20% της παγκόσμιας χωρητικότητας σε deadweight, ενώ στην Ευρώπη κατέχει το 50% του κοινοτικού στόλου».   Καταστροφικό το πρώτο τρίμηνο του έτους, προβληματίζει το τεράστιος χρέος της Κίνας!   Σε επίπεδο ναυτιλιακών και οικονομικών αναλύσεων τα πράγματα δεν είναι ευχάριστα. Μάλιστα, ο ειδικός αναλυτής κ. Γιώργος Λογοθέτης, του ναυτιλιακού μεσιτικού οίκου G. Moundreas, επισημαίνει ότι «οι απόψεις που ακούγονται στην αγορά ότι η ναυτιλία είναι ένας ιδιαίτερος κλάδος και πως κανείς δεν μπορεί να προβλέψει τι θα συμβεί, πιστεύοντας όμως ότι κάτι θα συμβεί και η αγορά θα εκτοξευθεί, ακούγονται απλά ως ευσεβείς πόθοι καθώς τα θεμελιώδη μεγέθη, προσφορά – ζήτηση, δεν συνηγορούν προς αυτή την κατεύθυνση».   Ωστόσο, συμπληρώνει: «Από την άλλη, όμως, όπως πάντα, σε περιόδους κρίσης παρουσιάζονται ιδιαίτερα ελκυστικές ευκαιρίες. Ετσι και σε αυτή την περίπτωση η αγορά των μοντέρνων μεταχειρισμένων πλοίων είναι ιδιαίτερα ελκυστική για εταιρίες με υγιείς ισολογισμούς και αναγκαία ρευστότητα ώστε να ξεπεράσουν τη σκόπελο της χαμηλής αγοράς που όπως όλα συνηγορούν θα χαρακτηρίσει στο σύνολό της και το 2016».   Επίσης, ο ναυτιλιακός αναλυτής τονίζει ότι το πρώτο τρίμηνο του έτους σημαδεύτηκε από μία «καταστροφική» αγορά λόγω της εποχικής μείωσης της ζήτησης σε Iron Ore και στα σιτηρά αλλά και στις αρνητικές εξελίξεις στις εισαγωγές Coal από την Κίνα και την Ινδία. Εξάλλου, στα μέσα του δεύτερου τριμήνου η αγορά άρχισε να δείχνει σημάδια βελτίωσης λόγω της καθιερωμένης έναρξης των εξαγωγών σιτηρών από την Νότια Αμερική αλλά και την αύξηση σε Iron Ore και Coal από την Κίνα. Τον Φεβρουάριο οι εισαγωγές Coal από την Κίνα έφτασαν στο χαμηλότερο σημείο από τις αρχές του 2011, αλλά τον Μάρτιο έφτασαν στο υψηλότερο σημείο από τον Ιούλιο του 2015, κλείνοντας στους 20 εκατ. τόνους.   Η αύξηση των εισαγωγών Coal από την Κίνα τον Μάρτιο οφείλεται στην αυξημένες ανάγκες για παραγωγή ενέργειας αλλά και στη χρήση του για παραγωγή σιδήρου. Στον αντίποδα οι εισαγωγές Coal από την Ινδία, η οποία είναι από τους μεγαλύτερους εισαγωγείς, ήταν μειωμένη, λόγω των υψηλών αποθεμάτων, της εγχώριας παραγωγής αλλά και την έλλειψη χρηματοδότησης για εισαγωγές.   Η Κίνα λοιπόν εμφανίζεται και πάλι ως «τροφοδότης» της ναυτιλίας, όμως, όπως αναφέρει ο κ. Γ. Λογοθέτης, προβληματίζει το τεράστιο χρέος της Κίνας, το οποίο έχει φτάσει στα 25 τρισ. δολάρια, δηλαδή στο 280% του ΑΕΠ, και πρόσφατα η BlackRock, η μεγαλύτερη εταιρία διαχείρισης ενεργητικού παγκοσμίως, εξέφρασε μεγάλες ανησυχίες για την αύξηση του κινεζικού χρέους εν μέσω επιβράδυνσης της κινεζικής οικονομίας.   Τις ίδιες διαπιστώσεις ανακοίνωσε και η Fitch, επισημαίνοντας πως η οικονομική ανάκαμψη της Κίνας τροφοδοτείται από την πιστωτική επέκταση και απειλεί να σπείρει τον όλεθρο στο χρηματοπιστωτικό σύστημα της χώρας. Μπορεί η «μισή καρδιά της ναυτιλίας» να χτυπά στον Πειραιά, λόγω και των «Ποσειδωνίων» που αναμένεται να γίνουν στο πρώτο δεκαήμερο του Ιουνίου, όμως «η άλλη μισή» βρίσκεται στην Κίνα…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου