THE YELLOW JOURNAL IN BERLIN -GERMANY-

Η ΑΠΟΔΗΜΗ-ΟΜΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ-ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ & ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΚΑΙ Η ΟΥΔΕΤΕΡΗ HΛΕΚΤΡΩΝΙΚΗ ΚΑΙ H ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ-ΙΝΤΕΡΝΕΤ- ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "THE YELLOW JOURNAL" ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ-ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟY-LIQUIDATOR-PUBLISHER - HERRAUSGEBER- & (M&A'S BUSINESS EXPERT) ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΙΓΩΤΗ. ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΣ ΤΕΙ ΠEΙΡΑΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ-ΤΟΥ ΡΟΥΣΒΕΛΤ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟY ΤΟΥ ΣΙΚΑΓΟΥ M&A’S BUSINESS- ΚΑΙ ΤΟΥ IEK OMHΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ & ΜΜΕ)

(ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ (WWW.DFJV.DE) KAI ANΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΒΟΥΛΗ ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΒΟΥΛΗ ΒΡΥΞΕΛΛΩΝ!....) HΔΗ 7 (ΕΠΤΑ) ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ!!!... Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΑΥΤΗ ΑΝΑΓΝΩΡΗΣΤΗΚΕ ΔΙΕΘΝΩΣ ΣΤΙΣ 17.08.2016 ΑΠΟ 130 ! (ΚΡΑΤΗΚΕΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, ΔΙΑΣΗΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΞΕΝΑ ΜΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΚΡΑΤΩΝ ΔΙΕΘΝΩΣ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΟΜΟΓΕΝΕΙΑΚΑ ΑΛΛΑ ΛΟΙΠΑ ΤΗΣ ΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΜΜΕ-ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ-ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΡΑΔΙΟΦΩΝΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ ΚΤΛ!...)

EIN BEISPIEL MIT EINE SENDUNG IN DEN YOU TUBE: (ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΣΙΡΙΓΩΤΗ ΓΙΑΝΝΗ): https://www.youtube.com/watch?v=khbO6IcjB5Y&feature=youtu.be

Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΤΙΣ 12.11.2016 ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΜΟΓΕΝΩΝ ΒΕΡΟΛΙΝΕΖΩΝ ΜΟΝΗΜΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΕΚΕΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ ΠΟΙΟΤΗΚΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΩΝ ΣΟΒΑΡΩΝ ΑΚΑΙΔΗΜΑΪΚΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΑ ΣΤΑΤΗΣΤΗΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΤΗΣ EUROSTAT ΤΩΝ ΒΡΥΞΕΛΛΩΝ (EURO-PARLIAMENT): 72.751 ΑΤΟΜΑ!


EINE ANGEMELDETE VON DEM HERRN SELBER DEN GIANNIS TSIRIGOTIS (JOHN RIGOTI) INTERNETZEITUNG AN DEN HANDELSKAMMER UND ANS AMTSGERICHT UND AN DAS HANDELSREGISTER DER HAUPTSTADT DER BRD UND ALSO VON BERLIN -TEMPELHOF- UND AN DEN LISTEN MIT EINE STEUERNUMMER INS FINANZAMT BERLINS -TEMPEHOF- UND AUCH AN DIE DEUTSCHE (AHK) ATHENER HANDELS & INDUSTRIEKAMMER HIER IN ATHEN UND IN GRIECHENLAND!... UND AS DIE GRIECHISCHE HANDELKAMMER VON ATHEN AUCH FUER DIE ZEITSPANNE VON DEN MONAT JULI BIS DEN VORHERIGEN LAUFENDEN OKTOBER DES JAHRES DES 2016!... ALSO ES IST EIN NORMALES UND EIN LEGALES MEDIENEINZELPERSONUNTERNEHMEN!

ZWEI BUERO-FIRMEN-STUDIO SITZE!:

EINS IN BERLIN UND EINS WILLENSHAFTIG GLEICHFALLS IN ATHEN AUCH DAZU!...

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΜΕΣΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΩΣ ΣΤΗΝ ΓΗ ΣΤΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΕΠΕΙΤΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ 12.12.2016:

FACEBOOK: https://www.facebook.com/profile.php?id=100014404248758

E-MAIL: THEYELLOWJOURNALBERLIN@T-ONLINE.DE

TWITTER: https://twitter.com/GIANNISTSIRI2

http://www.ellinikes-epixeiriseis.de/products/the-yellow-journal-i-elliniki-efimerida-toy-verolinoy/

DIE HANDYNUMMER DER INTERNETZEITUNG "Y.J." BERLIN IN ATHEN! SIE KOENNEN RUHIG SELBST PERSOENLICH MIT DEM HERRN GIANNIS TSIRIGOTIS (JOHN RIGOTI) HIER BITTE SPRECHEN: 0030 / 6948717006


Δευτέρα 30 Μαΐου 2016

"THE YELLOW JOURNAL" BERLIN: Υπάλληλος της Coca-Cola : «Αυτά που είδαν τα μάτια μου με τρομοκράτησαν»...!

Σαν ένα κουνημένο κουτί αναψυκτικού, η οργή έχει χυθεί παντού σήμερα. Μια έρευνα από την εφημερίδα The Times περιέγραψε πώς Coca-Cola ξοδεύει εκατομμύρια δολάρια κάθε χρόνο σε «ερευνες» προσπαθώντας να διαψεύσει τα α-διαψευστα.
Ειλικρινά, είναι κανείς αρκετά αφελης να πιστεύει ότι οποιαδήποτε «έρευνα» που υποδηλώνει ότι «δοχεία ζάχαρης ανθρακούχα» δεν σας αυξάνουν το λίπος, τότε είναι ηλίθιος, αλλά αυτό δεν είναι το πραγματικό πρόβλημα εδώ. Το πραγματικό πρόβλημα είναι ότι αυτό το κάνει η Coca-Cola μέρα-νύχτα, και δεν μιλάει κανείς.
Όταν μου προσφέρθηκε η πρώτη μου «καλή δουλειά», το 2009 ήταν, για κακή μου τύχη, με την Coca-Cola Enterprises (του Ηνωμένου Βασιλείου). Ήμουν ένας αντιπρόσωπος πωλήσεων.
Με ένα φορτηγό γεμάτο με όλα τα αναψυκτικά για να κατανάλωση, (Fanta, Sprite, κοκ) με σύνθημα πουλα-πουλα-πούλα .
Μου πήρε μόλις δύο ημέρες για χάσω τον ενθουσιασμό μου.
Στόχος μου ήταν σαφής: να γνωρίσω τον πελάτη μου, να γνωρίσω τους πελάτες του πελάτη μου, να τους πουλάω ό, τι χρειάζονται και στη συνέχεια να τους πουλάω ό, τι δεν χρειάζονται.
Κατά την άφιξη στο προαύλιο χώρο ενός σταθμού βενζίνης, απογοητευτικα, είδα ένα νεαρό αγόρι, γυρω στα 14, το πρόσωπό του ήταν φουσκωμένο και κατακόκκινο και σχεδόν αδύνατο να σταθεί όρθιος. Στο χέρι του; Ένα μπουκάλι δύο λίτρων της Sprite. Η περιεκτικότητα σε σάκχαρα της οποίας είναι 136 γραμμάρια. Αυτό είναι 144% της ημερήσιας συνιστώμενης ποσότητας !!!
Είχα γίνει μεταφορέας για την παχυσαρκία, και ένιωσα απαίσια.
Έτσι, αυτό συνεχίστηκε – μέρα με τη μέρα, μήνα με το μήνα. Κάθε μήνα ένα νέο στόχο, νέο προϊόν ή νέα πρωτοβουλία για να «πουλήσω». Κάθε πώληση μου «σκόραρε» στο μεγάλο υπολογιστή Coke πίσω στη βάση.
Κάθε προϊόν μη εταιρικό σε ψυγείο CocaCole και η εταιρεία έστελνε απειλητικές επιστολές να συμμορφωθει ο ιδιοκτήτης του καταστήματος.
Στη συνέχεια ήρθε το νέο χρυσό ποτό: το ενεργειακό ποτό. Από την εμφάνιση της Red Bull, ο τομέας αυτός αναπτύσσεται κατά εκατοντάδες ποσοστιαίες μονάδες σε ετήσια βάση.
Σε συνάντηση μετά τη συνάντηση μας είπαν από όλες τις νέες ποικιλίες της καφεΐνης γεμάτο βόμβες ζάχαρης που επρόκειτο να πλασάρουν: Ανηλεής τέσσερις γεύσεις, τρεις Μονστερ, τρεις Powerade. Οι στόχοι μας έπρεπε να πληρούνται, και οι στόχοι μας ήταν παιδιά. «Μάθετε όπου τα μεγάλα σχολεία είναι στην περιοχή σας,» μας είπαν. «Δείξτε στα καταστήματα αυτά τα γραφήματα, διαγράμματα, στοιχεία … Τα παιδιά αγαπούν τα προϊόντα αυτά.»
Ένα 500ml Monster Ripper όχι μόνο περιέχει 47 τοις εκατό της συνιστώμενης πρόσληψης ζάχαρης μας, έχει επίσης 160mg καφεΐνης. Αυτό είναι το ισοδύναμο του που έχει ένα κύπελλο και ένα μισό του καφέ, με δέκα σάκχαρα.
Οι εκπαιδευτικοί άρχισαν να παραπονιούνται για τους μαθητές τους ότι είχαν παντού ενέργειακα ποτά κατά τη διάρκεια του μαθήματος. Έτσι, πολλά σχολεία απαγορευψαν τα ανθρακούχα ποτά από τις εγκαταστάσεις τους. Η Coke έπρεπε να αρχίσει την άρση μηχανήματων αυτόματης πώλησης στα σχολεια. Η αντίδρασή τους ήταν απλή: να το πουλήσει εξω απο τα σχολεία.
Κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων της μάρκας «ενεργοποίηση» μας ήταν τρομακτικό. Ως επίσημος χορηγός, θα καταληφθεί πλήρως την Ολυμπιακή λαμπαδηδρομία. Εσωτερικά έγινε λιγότερο για τον φακό, αλλά περισσότερο για το πόσο το προϊόν ήταν διαθέσιμο στη διαδρομή που πήρε μέσα από το Ηνωμένο Βασίλειο.
Άρχισα να αμφισβητω την ηθική μας από μέσα, αλλά η απάντηση ήταν συχνά μια παθητική επιθετική «Είμαστε απλά να προσφέρουμε στον πελάτη μια επιλογή». Με τα επίπεδα της διαφήμισης, χορηγίας και branding δεν είναι μια επιλογή, ειναι περισσότερο μια υποσυνείδητη ώθηση.
Δουλέψαμε με τα τέσσερα μεγάλα σούπερ μάρκετ να προσφέρουν ευκαιρίες για Coca-Cola με πίτσα, Coca-Cola με ψημένα κοτόπουλα, Coca-Cola με κάρυ και, φυσικά, Coca-Cola με περισσότερη Coke.
Η Coca-Cola τα έχει όλα. Η μόνη μας άμυνα είναι να σταματήσουμε να δίνουμε σε αυτούς.
Ω – και αν πίνετε το «Βιταμινούχο Νερό» σκεφτόμενοι ότι είναι καλό για σας, σας αξίζει με το παραπάνω εκείνο το τριπλό bypass.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου