THE YELLOW JOURNAL IN BERLIN -GERMANY-

Η ΑΠΟΔΗΜΗ-ΟΜΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ-ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ & ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΚΑΙ Η ΟΥΔΕΤΕΡΗ HΛΕΚΤΡΩΝΙΚΗ ΚΑΙ H ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ-ΙΝΤΕΡΝΕΤ- ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "THE YELLOW JOURNAL" ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ-ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟY-LIQUIDATOR-PUBLISHER - HERRAUSGEBER- & (M&A'S BUSINESS EXPERT) ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΙΓΩΤΗ. ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΣ ΤΕΙ ΠEΙΡΑΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ-ΤΟΥ ΡΟΥΣΒΕΛΤ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟY ΤΟΥ ΣΙΚΑΓΟΥ M&A’S BUSINESS- ΚΑΙ ΤΟΥ IEK OMHΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ & ΜΜΕ)

(ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ (WWW.DFJV.DE) KAI ANΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΒΟΥΛΗ ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΒΟΥΛΗ ΒΡΥΞΕΛΛΩΝ!....) HΔΗ 7 (ΕΠΤΑ) ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ!!!... Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΑΥΤΗ ΑΝΑΓΝΩΡΗΣΤΗΚΕ ΔΙΕΘΝΩΣ ΣΤΙΣ 17.08.2016 ΑΠΟ 130 ! (ΚΡΑΤΗΚΕΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, ΔΙΑΣΗΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΞΕΝΑ ΜΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΚΡΑΤΩΝ ΔΙΕΘΝΩΣ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΟΜΟΓΕΝΕΙΑΚΑ ΑΛΛΑ ΛΟΙΠΑ ΤΗΣ ΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΜΜΕ-ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ-ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΡΑΔΙΟΦΩΝΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ ΚΤΛ!...)

EIN BEISPIEL MIT EINE SENDUNG IN DEN YOU TUBE: (ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΣΙΡΙΓΩΤΗ ΓΙΑΝΝΗ): https://www.youtube.com/watch?v=khbO6IcjB5Y&feature=youtu.be

Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΤΙΣ 12.11.2016 ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΜΟΓΕΝΩΝ ΒΕΡΟΛΙΝΕΖΩΝ ΜΟΝΗΜΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΕΚΕΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ ΠΟΙΟΤΗΚΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΩΝ ΣΟΒΑΡΩΝ ΑΚΑΙΔΗΜΑΪΚΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΑ ΣΤΑΤΗΣΤΗΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΤΗΣ EUROSTAT ΤΩΝ ΒΡΥΞΕΛΛΩΝ (EURO-PARLIAMENT): 72.751 ΑΤΟΜΑ!


EINE ANGEMELDETE VON DEM HERRN SELBER DEN GIANNIS TSIRIGOTIS (JOHN RIGOTI) INTERNETZEITUNG AN DEN HANDELSKAMMER UND ANS AMTSGERICHT UND AN DAS HANDELSREGISTER DER HAUPTSTADT DER BRD UND ALSO VON BERLIN -TEMPELHOF- UND AN DEN LISTEN MIT EINE STEUERNUMMER INS FINANZAMT BERLINS -TEMPEHOF- UND AUCH AN DIE DEUTSCHE (AHK) ATHENER HANDELS & INDUSTRIEKAMMER HIER IN ATHEN UND IN GRIECHENLAND!... UND AS DIE GRIECHISCHE HANDELKAMMER VON ATHEN AUCH FUER DIE ZEITSPANNE VON DEN MONAT JULI BIS DEN VORHERIGEN LAUFENDEN OKTOBER DES JAHRES DES 2016!... ALSO ES IST EIN NORMALES UND EIN LEGALES MEDIENEINZELPERSONUNTERNEHMEN!

ZWEI BUERO-FIRMEN-STUDIO SITZE!:

EINS IN BERLIN UND EINS WILLENSHAFTIG GLEICHFALLS IN ATHEN AUCH DAZU!...

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΜΕΣΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΩΣ ΣΤΗΝ ΓΗ ΣΤΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΕΠΕΙΤΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ 12.12.2016:

FACEBOOK: https://www.facebook.com/profile.php?id=100014404248758

E-MAIL: THEYELLOWJOURNALBERLIN@T-ONLINE.DE

TWITTER: https://twitter.com/GIANNISTSIRI2

http://www.ellinikes-epixeiriseis.de/products/the-yellow-journal-i-elliniki-efimerida-toy-verolinoy/

DIE HANDYNUMMER DER INTERNETZEITUNG "Y.J." BERLIN IN ATHEN! SIE KOENNEN RUHIG SELBST PERSOENLICH MIT DEM HERRN GIANNIS TSIRIGOTIS (JOHN RIGOTI) HIER BITTE SPRECHEN: 0030 / 6948717006


Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2016

Παρέμβαση για να μην κλείσουν τα κανάλια ζητεί η ΕΣΗΕΑ - Προτείνει κινητοποιήσεις

Η ΕΣΗΕΑ κάνει λόγο για σημαντική απώλεια θέσεων εργασίας, ενώ ζητεί από την κυβέρνηση να επιβάλει με νομοθετική ρύθμιση την εφαρμογή ΣΣΕ ως όρο για τη δανειοδότηση στα κανάλια και να διασφαλίσει την ελεύθερη διακίνηση ιδεών, καθώς και την απρόσκοπτη πληροφόρηση των πολιτών.

Θεσμική παρέμβαση για να μην κλείσουν τα κανάλια, καθώς και εγγύηση των όλων των θέσεων εργασίας, ζητεί από την κυβέρνηση η Ένωση Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Αθηνών (ΕΣΗΕΑ), σε ανακοίνωσή της με αφορμή την ολοκλήρωση της δημοπρασίας των τηλεοπτικών αδειών.
Η ΕΣΗΕΑ κάνει λόγο για σημαντική απώλεια θέσεων εργασίας, ενώ ζητεί από την κυβέρνηση να επιβάλει με νομοθετική ρύθμιση την εφαρμογή ΣΣΕ ως όρο για τη δανειοδότηση στα κανάλια και να διασφαλίσει την ελεύθερη διακίνηση ιδεών, καθώς και την απρόσκοπτη πληροφόρηση των πολιτών.  
Παράλληλα, το δ.σ. της ΕΣΗΕΑ αποφάσισε να προταθεί στη συνεδρίαση του Διασωματειακού έναρξη κινητοποιήσεων με 24ωρη απεργία σε όλους τηλεοπτικούς σταθμούς (δημόσιους και ιδιωτικούς) «ως πρώτη αντίδραση απέναντι στην κυβερνητική πρακτική και τις δυσμενείς επιπτώσεις από τις αποφάσεις της και ως κίνηση αλληλεγγύης προς τους συναδέλφους, που βρίσκονται αντιμέτωποι με το φάσμα της ανεργίας».
«Επιτέλους, η κοινωνία ανέπνευσε! Χθες τα ξημερώματα δόθηκαν τέσσερις τηλεοπτικές άδειες. Το δημόσιο ταμείο, πλέον έχει λαμβάνειν -σε βάθος τριετίας- 246 εκατ. ευρώ και οι Βρυξέλλες έχουν να πουν έναν καλό λόγο για την Αθήνα!», σχολιάζει η ΕΣΗΕΑ και συμπληρώνει: «Η νομιμοποίηση της πολιτικής δημοπρασίας με τρεις ολονυκτίες από τους εκπροσώπους των επιχειρηματικών συμφερόντων αφήνει χωρίς δουλειά τους εργαζόμενους. Η είδηση, λοιπόν, είναι η άλλη όψη της δημοπρασίας: Το πραγματικό σημείο συνάντησης κυβέρνησης και εργοδοτών, είναι η βαθιά υπόκλιση στο κέρδος. Και δεν χωράει διάψευση».
Η ΕΣΗΕΑ εκτιμά ότι η επόμενη ημέρα ξημερώνει με τουλάχιστον με 1.800 απολύσεις εργαζομένων (δημοσιογράφων, διοικητικών, τεχνικών), ενώ σημειώνει ότι 3.000 απασχολούμενοι σε περιφερειακές δραστηριότητες (παραγωγές, μερική απασχόληση, υπηρεσίες υποστήριξης κ.λπ.) μένουν και αυτοί στο δρόμο.
Επικαλούμενη στοιχεία του υπουργείου Εργασίας από τους πρώτους μήνες του 2016, η ΕΣΗΕΑ παρατηρεί ότι οι μισθωτοί στα βασικά κανάλια της χώρας ήταν 2.639. Από αυτούς:
  • ALPHA 537
  • ANTENNA 509
  • STAR 387
  • EPSILON 240
  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ TV 61
  • ART TV 89
  • MEGA 540
«Δηλαδή, στα κανάλια που δεν πήραν άδεια και αν δεν μεσολαβήσει άλλη ρύθμιση πάνω από 1.700 εργαζόμενοι θα μείνουν στον δρόμο μεγαλώνοντας ακόμη περισσότερο τον αριθμό των ανέργων στα ΜΜΕ. Αλλά κανείς δεν ξέρει πόσο κερδοφόρα μπορούν να είναι ακόμη και αυτά τα κανάλια που αδειοδοτήθηκαν», συμπληρώνει η ΕΣΗΕΑ.
Τονίζει επίσης ότι «στην έκθεση του Ινστιτούτου της Φλωρεντίας, πάνω στην οποία στηρίχτηκε η κυβέρνηση για να αποφασίσει ότι μόνο τέσσερα κανάλια είναι βιώσιμα, υπολογίζεται ότι η διαφημιστική δαπάνη στην ελληνική αγορά είναι 180 έως 200 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο. Η προσδοκώμενη, έτσι, διαφήμιση για τα επόμενα δέκα χρόνια (όσο διαρκούν δηλαδή, οι άδειες) δεν ξεπερνάει τα δύο δισ. Τα ποσά που έδωσαν, όσοι πήραν την άδεια, αντιστοιχούν στην προσδοκία εσόδων τους για ένα χρόνο».
Η ΕΣΗΕΑ διερωτάται «πόσα περισσότερα μπορούν να ελπίζουν ότι θα κερδίσουν, ή πόσο ελπίζουν ότι θα αυξηθεί η διαφήμιση σε μια οικονομική συγκυρία στην οποία δεν διαφαίνεται ανάπτυξη, αντίθετα διαφαίνεται παράταση της υφεσιακής κατάστασης; Και ποιος θα πληρώσει τα σπασμένα; Μήπως πάλι οι εργαζόμενοι με νέες μειώσεις, νέες καθυστερήσεις σε πληρωμές, νέες απολύσεις, που οδηγούν σε βαθύτερη ύφεση;».
Κατά την ΕΣΗΕΑ, το συμπέρασμα είναι ότι «η πολιτική αυτή δημοπρασία ρίχνει πολύ χαμηλά τις μετοχές της κυβέρνησης, αφού η ανάπτυξη που προεξοφλεί και στηρίζει τελικά πάει περίπατο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου